جمعی از مردم کرمانشاه هتک حرمت به خانواده شهید مدافع حرم را محکوم کردند

کرمانشاه - ایرنا - صدها نفر از مردم کرمانشاه در محکومیت و اعلام انزجار نسبت به هتک حرمت خانواده شهید مدافع حرم، عصر دوشنبه در مقابل مجتمع «لاله فرهنگیان» این شهر تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تجمع‌کنندگان اقدام وقیحانه عده‌ای هنجارشکن علیه همسر و فرزندان شهید «حسین علیخانی» از مدافعان حرم را محکوم کرده و خواستار برخورد مسوولان قضایی با عاملان این حادثه شدند.

تجمع‌کنندگان در حالیکه پلاکاردهایی با عنوان‌های «صیانت از خون شهید رعایت حجاب است»، «مرگ بر آمریکا» و تصاویری از شهید علیخانی و پرچم سه رنگ کشورمان را در دست داشتند بر رعایت حجاب و عفاف اسلامی در جامعه تاکید کردند.

این تجمع که از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه عصر دوشنبه با حضور اقشار مختلف مردم آغاز شده بود، با سردادن شعارهای «هیهات من الذله»، «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست»، «مرگ بر بر ضد ولایت فقیه»؛ «الله اکبر، الله اکبر» و «لبیک یا حسین» بعد از ساعاتی پایان یافت.

تجمع‌کنندگان همچنین در حمایت از عفاف و حجاب و محکومیت بدحجابی در جامعه طوماری را امضا کردند.

حجت الاسلام «یوسف احمدی» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه نیز در این مراسم بر ضرورت رعایت حجاب در جامعه تاکید کرد و خواستار برخورد قوه قضاییه و نیروی انتظامی با افراد متخلف شد.

جمعی از مردم کرمانشاه هتک حرمت به خانواده شهید مدافع حرم را محکوم کردند

به گزارش ایرنا، همسر شهید مدافع حرم حسین علیخانی به تازگی پس از دادن تذکر لسانی امر به معروف و نهی از منکر ابتدا در همان محل مورد اهانت فرد هنجارشکن قرار گرفته بود، سپس فرد هنجارشکن با همراهی اقوام به منزل شهید علیخانی هجوم می‌برند و با ورود به منزل این شهید، همسر و ۲ دختر او را مورد بی‌حرمتی و ضرب و شتم قرار می‌دهند، گوشی‌های تلفن همراه همسر و دختران شهید را می‌شکنند.

در پی این حادثه امام جمعه کرمانشاه بیانیه‌ای در محکومیت این حادثه صادر کرد و استاندار کرمانشاه نیز با حضور در منزل شهید علیخانی از این خانواده دلجویی کرد.
رییس کل دادگستری استان کرمانشاه هم پس از دستگیری و بازداشت عوامل هتک حرمت به همسر آمر به معروف شهید مدافع حرم تاکید کرد: اجازه نخواهیم داد عده‌ای هنجارشکن با اعمال شنیع خود فضای جامعه را ملتهب کنند.

«شهرام کرمی» افزود: این موضوع سبب کدورت خاطر شدید مردم استان شهید پرور کرمانشاه شد تا جایی که مردم خواهان برخورد بدون مماشات دستگاه قضایی با عوامل این حرمت شکنی شده‌اند.

شهید علیخانی از رزمندگان استان کرمانشاه بود که ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ در نبرد با تروریست‌های تکفیری داعش در حلب سوریه به همراه شهید «اکبر نظری» دیگر رزمنده کرمانشاهی به شهادت رسید.

از شهید علیخانی ۲ فرزند دختر و یک فرزند پسر به یادگار مانده است.

استان کرمانشاه در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) ۱۵ شهید را تقدیم اسلام کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha