۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۵۲
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85192446
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مربی تیم ملی هاکی بانوان: باید در رده‌های پایه کار کنیم

همدان- ایرنا- مربی تیم ملی هاکی روی چمن بانوان کشور گفت: هاکی بانوان نیاز به آینده‌سازی مناسب دارد و از همین رو باید نسبت به پرورش و شکوفایی رده‌های سنی پایه توجه جدی داشته باشیم.

«سمیرا یادگاری» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هاکی در بانوان استعدادهای پرشماری دارد و با برنامه ریزی منظم و اردوهای مستمر می‌توانیم جایگاه بسیار خوبی را در میادین فراملی کسب کنیم.

وی اضافه کرد: توجه به جوانگرایی در تیم‌های ملی یکی از اهداف مهم در رشد و پیشرفت هاکی به ویژه در بخش چمنی است و کادر فنی تیم ملی نیز این رویکرد را دنبال می‌کند.

یادگاری با اشاره به اینکه در مسابقات هاکی چمنی قهرمانی بانوان کشور نیز شاهد شکوفایی جوانان در تیم‌های مختلف بودیم، گفت: در مسابقات هاکی چمنی قهرمانی بانوان کشور که تیرماه گذشته به میزبانی همدان برگزار شد، خالد سلیم مربی پاکستانی تیم ملی هاکی نیز تاکید بر جوانگرایی داشت و معتقدم بهترین تصمیم است.

وی بیان کرد: سال‌ها در تیم‌های مختلف به عنوان بازیکن و مربی به افتخارات ارزنده رسیده‌ام و تجربه نشان می‌دهد که باید با توجه جدی به رده‌های سنی پایه، شرایط موفقیت تیم ملی را مهیا سازیم.

مربی تیم ملی هاکی روی چمن بانوان کشور ادامه داد: انتظار دارم استان‌های کشور انرژی خود را روی تیم‌های پایه بگذارند تا بتوانیم در سال‌های آینده شاهد موفقیت‌های مهم در عرصه‌های فراملی باشیم.

مربی تیم ملی هاکی بانوان: باید در رده‌های پایه کار کنیم

وی با ابراز خرسندی از شروع دوباره هاکی چمنی بانوان گفت: در هاکی چمنی باتوجه به استعدادهایی که در اختیار داریم، به طور قطع می‌توانیم به موفقیت‌های ارزنده برسیم.

یادگاری با ابراز رضایت از اردوی تیم ملی هاکی چمنی بانوان در همدان گفت: این اردو به منظور انتخاب هاکی بازان برتر است و شکل گیری تیم ملی در این رشته اقدامی تحسین برانگیز است.

وی میزبانی همدان در اردوی تیم ملی هاکی چمنی بانوان را مطلوب دانست و گفت: دومین مرحله از اردوی تیم ملی را هم اکنون در همدان دایر کرده‌ایم.

دومین مرحله از اردوی آماده‌سازی و انتخابی تیم ملی هاکی روی چمن بانوان کشور از /یکشنبه/ گذشته و به مدت یک هفته به میزبانی شهر همدان دایر شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha