۲۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۲۷
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85169577
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

همدان بربام هاکی چمنی بانوان کشور

۲۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۲۷
کد خبر: 85169577
همدان بربام هاکی چمنی بانوان کشور

همدان- ایرنا- تیم همدان با شکست آذربایجان شرقی عنوان قهرمانی دومین دوره مسابقات هاکی ۵ چمنی بانوان کشور در رده سنی بزرگسالان را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این پیکارها که امروز /جمعه/ با برگزاری دیدارهای فینال و رده‌بندی به میزبانی چمن مصنوعی ورزشگاه بین المللی هاکی همدان برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه ۳ بر صفر آذربایجان شرقی را شکست داد و قهرمان شد.

همچنین در دیدار رده‌بندی تیم‌های مرکزی و کهگیلویه و بویراحمد به مصاف هم رفتند که تیم مرکزی برتری یه بر صفر توانست بر سکوی سوم قرار بگیرد.

خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد (گچساران) ، گیلان، فارس، قم، مرکزی، همدان، هرمزگان، یزد، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، زنجان و تهران تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها بودند.

این پیکارها در چهار گروه برگزار شد و از هر گروه ۲ تیم به مرحله حذفی راه یافتند و در مجموع ۴۰ بازی انجام شده، ۸۷ گل به ثمر رسید.

همدان بربام هاکی چمنی بانوان کشور

معرفی برترین ها
با تصمیم کمیته فنی این دوره از مسابقات نرجس رضایی فر از مرکزی عنوان بهترین دروازه بان این دوره از مسابقات شناخته شد و زینب احمدی از همدان عنوان خانم گلی را با ۱۰ گل زده به خود اختصاص داد.

همچنین فاطمه بابازاده از آذربایجان شرقی پدیده جوان این دوره از بازی‌ها معرفی شد، عنوان بهترین بازیکن مسابقات به المیرا پورپاش از گیلان رسید و تیم سیستان و بلوچستان نیز جام اخلاق این دوره از رقابت‌ها را کسب کرد.

تیم همدان قهرمان این دوره از مسابقات با ترکیب زینب احمدی، زینب میرزایی، فاطمه قادری، فاطمه زاغه‌ای، ملیکا فامیل محمدی، پریا کردی، نسیم وکیلی، مهدیه یوسفی، زهرا زارعی و آزاده صفایی در این دوره از مسابقات شرکت داشت.

همچنین زینب ترک شوند مربی و اکرم قدیمی سرپرستی این تیم را عهده دار بود ضمن اینکه زینب احمدی علاوه بر حضور در ترکیب تیم به عنوان کمک مربی فعالیت داشت.

سلیم خالد مربی پاکستانی تیم ملی هاکی چمن کشورمان نیز این مسابقات را نظاره گر بود.

این دوره از رقابت‌ها حکم انتخابی تیم ملی جهت مسابقات انتخابی جام جهانی هاکی۵ کشور عمان را دارد و برترین‌ها به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

استان همدان به عنوان قطب‌های اصلی هاکی کشور، در سال‌های اخیر بارها عنوان قهرمانی را در رده‌های سنی مختلف کسب کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha