۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۵۰
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85192708
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مقاومت فلسطین: منفجر کردن خانه های شهدای فلسطینی نشانه عجز صهیونیست هاست

تهران-ایرنا- مقاومت فلسطین در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی در منفجر کردن منازل خانواده های شهدای فلسطینی تاکید کرد: این سیاست سران تل آویو نشانه عجز رژیم صهیونیستی است.

به گزارش امروز (سه شنبه) ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، جنبش حماس در بیانیه ای تاکید کرد که پافشاری دشمن صهیونیستی برای تخریب و منفجر کردن خانه های مبارزان مقاومت و خانواده های شهدا و اسرای فلسطینی که آخرین آن ها تخریب منزل شهید "عبدالفتاح خروشه" در اردوگاه عسکر در نابلس می باشد، نشان دهنده سیاست شکست خورده و عجز و ناتوانی رژیم صهیونیستی است.

در این بیانیه آمده است که جنایت های رژیم صهیونیستی نشان می دهد که این رژیم در خاموش کردن آتش مقاومت شکست خورده و مجاهدان فلسطینی که برای دفاع از مسجدالاقصی به پا خواستند راه و روش پاسخ دادن به این جنایت ها را می شناسند.

در بخشی از این بیانیه ضمن تمجید از مقاومت ملت فلسطین در مقابله با نظامیان صهیونیست در نابلس آمده است: جنایت های تخریب منازل فلسطینیان از سوی نظامیان صهیونیست باعث می شود که فرزندان فلسطین عملیات قهرمانانه خود در کرانه باختری و قدس را گسترش داده و با صهیونیست ها مقابله کنند.

در این بیانیه همچنین آمده است که ملت مجاهد فلسطین به اتحاد و همبستگی، راه خود را ادامه خواهد داد تا در نهایت و به هر بهایی حقوق کامل خود را بازگرداند.

مقاومت فلسطین: منفجر کردن خانه های شهدای فلسطینی نشانه عجز صهیونیست هاست

"طارق سلمی"، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این باره تاکید کرد که تخریب منزل شهید عبدالفتاح خروشه در نابلس عزم و اراده مجاهدان مقاومت را تضعیف نخواهد کرد، بلکه پافشاری و پایبندی آن ها بر تداوم مقاومت و جهاد را افزایش می دهد.

نظامیان رژیم صهیونیستی سحرگاه امروز به اردوگاه عسکر در شرق شهر نابلس یورش برده و خانه شهید عبدالفتاح خروشه را منفجر کردند.

این مبارز فلسطینی مجری عملیات شهادت طلبانه علیه صهیونیستها در منطقه حواره بود.

مقاومت فلسطین: منفجر کردن خانه های شهدای فلسطینی نشانه عجز صهیونیست هاست

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha