تمام جریان‌های سیاسی، در انتخابات امسال حضور فعال داشته باشند

شیراز- ایرنا- سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس گفت: تمام جریان‌های سیاسی در انتخابات اسفندماه امسال حضور فعال و موثر داشته باشند.

به گزارش ایرنا، محمد رضایی، روز سه شنبه در آیین معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان بیضا افزود: باید از تمام ظرفیت ها و تریبون‌ها برای ترغیب احزاب، گروه‌ها و جریان‌های سیاسی برای یک حضور فعال در این انتخابات استفاده کنیم تا شاهد برگزاری انتخاباتی سالم، امن، رقابتی همراه با مشارکت حداکثری باشیم.

وی، با اشاره به آغاز پیش ثبت نام متقاضیان داوطلبی نمایندگی مجلس از ۱۶ مردادماه جاری ادامه داد: انجام پیش ثبت نام امری ضروری است و عدم انجام آن به منزله از دست دادن فرصت حضور در عرصه انتخابات است.

او اظهار کرد: لذا متقاضیان یک هفته فرصت دارند که نسبت به انجام پیش ثبت نام از طریق سامانهhttps://keshvar.moi.ir اقدام کنند.

تمام جریان‌های سیاسی، در انتخابات امسال حضور فعال داشته باشند

سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس گفت: متقاضیانی که ثبت نام اولیه خود را به پایان رسانده‌اند منتظر دریافت کد رهگیری پس از بررسی مدارک باشند.

رضایی افزود: کد رهگیری پس از آن صادر خواهد شد که مدارک ارائه شده توسط دستگاه های ۶ گانه بررسی کننده مورد تایید قرار گیرد.

تمام جریان‌های سیاسی، در انتخابات امسال حضور فعال داشته باشند

در این آیین خیرالله پارسازاده به عنوان سرپرست فرمانداری بیضا معرفی و از سیروس حدادنیا فرماندار پیشین قدردانی شد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می شود.

شهرستان بیضاء در فاصله ۶۰ کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha