۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۰۲
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85204376
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۰ پروژه در فامنین آماده افتتاح و کلنگ‌زنی است

۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۰۲
کد خبر: 85204376
۷۰ پروژه در فامنین آماده افتتاح و کلنگ‌زنی است

همدان-ایرنا- فرماندار فامنین گفت: همزمان با هفته دولت ۵۷ پروژه بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۱۳ پروژه در مجموع با اعتبار هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "سید روح الله حسینی" روز یکشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دولت با گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت اظهار داشت: نشست مردم با مسئولان و برپایی میز خدمت در شهرستان فامنین از دیگر برنامه‌های شاخص هفته دولت در این شهرستان است.

فرماندار فامنین با اشاره به اینکه رابطه مردم و دولت با گفتمان رئیس‌جمهور و دولت مردمی تحکیم شد اظهار داشت: گفتمان عدالت محور دولت سیزدهم بر خدمت به مردم به ویژه محرومان استوار است و مدیران دولت به تبعیت از رئیس‌جمهور خدمت به مردم را در سرلوحه کارهای خود قرار داده‌اند.

حسینی ادامه داد: در پی اقدامات چشمگیر و اثربخش دولت، مردم به آینده امیدوار شده‌اند و می‌دانند دولت در حال آواربرداری از خرابی‌ها و تقویت ایران قوی است.

وی تاکید کرد: بی‌توجهی دولت به حاشیه‌ها موجب شده، کار و مطالبه کار در جامعه تبدیل به اصل شود.

۷۰ پروژه در فامنین آماده افتتاح و کلنگ‌زنی است

فرماندار فامنین گفت: دولت بدون توجه به حاشیه‌ها تمام همت خود را در خدمت به مردم و افزایش ایمان و امید در جامعه معطوف کرده و با حمایت مردم توطئه‌های بزرگی را خنثی کرده است.

حسینی تصریح کرد: گفتمان دولت سیزدهم به دلیل محوریت ولایت و تبعیت کامل از ولایت فقیه دشمنان بسیاری دارد و دشمنان در این مدت توطئه‌ های بسیاری را اجرا کرده‌اند اما با بصیرت مردم توفیقی نداشته‌اند.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی از فرصت هفته دولت به نحو مطلوبی در راستای تبیین عملکرد دولت در شهرستان نهایت استفاده را برده و نهایت تلاش خود را در این زمینه بکار بندند.

به گفته استاندار همدان یک هزار و ۲۴۹ طرح همزمان با هفته دولت با ۲۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در نقاط مختلف این استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که شامل بهره برداری از یک هزار و ۹۰ طرح و کلنگ زنی ۱۵۹ طرح است.

به گزارش ایرنا، فامنین با ۴۰ هزار نفر جمعیت یکی از شهرستان‌های ده‌گانه استان همدان است که در شمال شرق این استان واقع شده‌است.

فامنین به عنوان مرکز این شهرستان نیز حدود ۱۴ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha