۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۴۰
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85193137
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عاملان قتل در سرایان دستگیر شدند

۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۴۰
کد خبر: 85193137
عاملان قتل در سرایان دستگیر شدند

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان سرایان خراسان جنوبی از دستگیری عاملان یک قتل در عملیات ویژه ماموران پلیس آگاهی این شهرستان و کمتر از ۱۲ ساعت خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی شکوهی‌راد روز سه‌شنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد مرگ مشکوک در شهرستان سرایان بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مرجع قضایی و یکسری اقدامات تخصصی و پلیسی در همان لحظات اولیه سرنخ‌هایی به دست آوردند و پس از حصول اطمینان، جمع‌آوری ادله و مستندات، هویت عاملان این قتل شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سرایان گفت: با اقدام سریع و دقت عمل ماموران، محل اختفای متهمان مورد نظر شناسایی و در کمتر از ۱۲ ساعت از وقوع قتل ۲ نفر دستگیر شدند که پس از بازجویی فنی و تخصصی به ارتکاب قتل با مشارکت یکدیگر اعتراف کردند.

وی بیان کرد: متهم انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کرده و به همراه برادرش که در قتل مشارکت داشته است پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

شکوهی‌راد افزود: با به کارگیری اندکی سعه صدر و کنترل خشم می‌توان از وقوع بسیاری از جنایات پیشگیری کرد.

استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و مرکز شهرستان سرایان در ۱۶۵ کیلومتری بیرجند است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha