۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۱۵
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 85193278
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده قزوین،آبیک و البرز: مخالف استیضاح وزیر کشورم/محتوای نامه معاون سیاسی وزیر درست بود

قزوین-ایرنا- نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مخالف استیضاح وزیر کشور هستم،گفت: محتوای نامه معاون سیاسی وزیر کشور پیرو موضوع انتخابات و نمایندگان از لحاظ محتوایی صحیح بود اما از نظر نگارشی ایراد داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، لطف الله سیاهکالی مرادی روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: در بیان ادبیات نگارش نامه و ابلاغیه معاون سیاسی وزیر کشور خطاب به استانداران بی تجربگی رخ داد.

وی با بیان اینکه محتوای این نامه صحیح بود ولی متن آن باید بهتر نگارش می شد،اظهار کرد: اینکه نباید فردی در جایگاه نمایندگی از قدرت سوءاستفاده کند و عدالت در مورد کسی که صاحب قدرت است با دیگر نفرات متقاضی نمایندگی مجلس برقرار باشد، سخن درستی است.

وی اظهار کرد: نمایندگان مطابق قانون امکان استیضاح وزیر کشور را دارند اما در خصوص جابه جایی معاون وزیر اختیار ندارند، البته وزیر کشور پس از مسایل پیش آمد نامه و ابلاغیه مذکور را اصلاح کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: نامه استیضاح وزیر کسور امضاء نکردم و در صورت استیضاح برای دفاع از وزیر ثبت نام می کنم.

وی در ادامه با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی،گفت: بدون شک مشارکت حداکثری در انتخابات بسیار مهم و ضروری است و باید تلاش کنیم تا این مهم رقم بخورد.

سیاهکالی اظهار کرد: بدون شک دولت قوی با ایجاد مجلس قوی شکل می گیرد.

وی در ادامه به فعالیت های انجام شده در حوزه عمران و آبادانی روستاها با همراهی مجلس دوازدهم و دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به میزان هفت برابر بودجه عمرانی امسال برای اجرای پروژه های محرومیت زدایی در قزوین تفاهم نامه اجرا شده است.

سیاهکالی با بیان اینکه در ۴۰ سال گذشته میانگین آسفالت راه های روستایی قزوین ۷۰ کیلومتر بوده است،افزود: در قالب تفاهم نامه یاد شده ۱۵۰۰ کیلومتر طی سه سال راهسازی و آسفالت راه های روستایی استان انجام خواهد شد.

نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای لسلامی گفت: با این اقدامات تا سه سال دیگر هیچ روستای ۲۰ خانوار در استان نباید فاقد راه بدون آسفالت باشد.

وی افزود: در قالب تفاهم نامه با قرارگاه امام حسن(ع) همچنین ابرسانی به بیش از ۲۰۰ روستاو ساخت ۲۰۰ استخر معیشتی و ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان پیش بینی شده است.

نماینده مزدم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تبریک روز خبرنگار به دشواری های حرفه خبرنگاری اشاره کرد و گفت: خبرنگاری جزو مشاغل سخت و زیان آور محسوب می شود و مجلس نیز آنرا تصویب کرده و به قانون تبدیل و ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: اینکه قانون سخت و زیان آور خبرنگاری اجرا نمی شود مساله دیگری است و باید بدنبال اجرای آن باشیم.

سیاهکالی اظهار کرد: شغل سخت و زیان آور حتما کار فیزیکی و یا کار در کناره کوره نیست، خبرنگاری و کار رسانه ای فعالان این حوزه را مستهلک می کند، خودم صداوسیمایی و از جنس رسانه بوده و این مساله را به خوبی درک می کنم.

وی در ادامه اظهار کرد: شرایط صنعت و سرمایه گذاری در استان قزوین مطلوب است به نوعی که با نیاز صنایع به نیروی کار مواجه هستیم،البته مشکل ما در اشتغال مربوط به فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی است که این مساله با برخی کارها و سرمایه گذاری ها از جمله ایجاد شهرک تولید محتوا در قزوین تا حدودی مرتفع می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha