پنجره نقل و انتقالاتی سرخابی‌ها باز شد

۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۴۱
کد خبر: 85193328
پنجره نقل و انتقالاتی سرخابی‌ها باز شد

تهران- ایرنا- مدیر نقل‌وانتقالات سازمان لیگ از باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال، مس رفسنجان و استقلال خوزستان خبر داد.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، فرشید طاهری با اشاره به بازشدن پنجره نقل‌وانتقالاتی ۴ باشگاه لیگ برتری تصریح کرد: با توجه به ایفای تعهدات باشگاه‌های مذکور و براساس مجوز صادره کمیته تعیین وضعیت، پنجره باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال، مس رفسنجان، استقلال خوزستان باز شد و بلافاصله بارگذاری تصویر قراردادها در سامانه سازمان لیگ انجام شد و صدور کارت برای باشگاه‌هایی که فاقد نقض مدارک بودند نیز آغاز شده است.

وی افزود: باشگاه استقلال تنها باشگاهی است که با وجود باز بودن پنجره نقل‌وانتقالات هنوز نسبت به بارگذاری قرارداد بازیکنان جدید خود در سامانه (تا ساعت ۱۷:۱۶ امروز) اقدامی صورت نداده که امیدواریم با توجه به محدویت وقت تا آغاز هفته اول مسابقات لیگ برتر، این باشگاه ثبت قراردادهای بازیکنانش را در سامانه انجام دهد.

او تاکید کرد: سازمان لیگ در جهت همراهی و تعامل با این باشگاه پرهودار پایتخت آماده خدمت رسانی طی دو روز باقی‌مانده تا برگزاری هفته اول به این باشگاه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha