سرمربی فوتسال شهرداری ساوه: تاخیر در تعیین تکلیف رقیب سردرگممان کرد

ساوه - ایرنا - سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه با اشاره به اینکه رقیب این تیم در دومین مسابقه با تاخیر اعلام شد گفت: هرچند آماده‌ایم اما اعلام دیر هنگام رقیب باعث سر در گمی تیم برای کسب امادگی لازم شده است.

«سعید کشاورز» روز چهارشنبه در گفت و با خبرنگار ایرنا اظهار با اشاره به اینکه شاگردانش در اولین مسابقه خود در نخستین هفته لیگ که دیداری پرفشار محسوب می شود سه امتیاز خانگی را کسب کنند اظهار کرد: این مهم در نتیجه کار تیمی و اتکا به بازیکنان جوان این تیم بدست امده است.

کشاورز یادآور شد: باشگاه شهرداری ساوه که پس از ۶ سال دوباره در لیگ ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ پا به عرصه گذاشته است و جوانگرایی و استفاده از بازیکنان توانمند شهر ساوه مهمترین رویکرد آنان در تیم داری است.

وی افزود: بازیکنان این تیم در بازی اول توانستند بازی خوبی را ارایه کنند و فردا نیز میزبان مقاومت البرز در شهر کرج هستند و هم اکنون از امادگی لازم برای رویارویی با رقیب را دارند.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه اظهار کرد: هرچند تا روز دوشنبه تکلیف تیم رقیب شهرداری ساوه به علت حذف بوتیا تهران از رقابت ها توسط سازمان لیگ مشخص نشده و این مساله موجب سردرگمی تیم ما برای دیدار روز پنجشنبه (۱۹ مرداد) شده بود اما تمرینات خود را به صورت جدی پیگیری کردیم.

وی یادآور شد: اما هم اکنون با مشخص شدن رقیب طی ۲ روز آمادگی لازم کسب کرده و در صدد هستیم که بتوانیم در روز آتی مقابل تیم بازی را کسب کنیم.

شهرداری ساوه در دومین هفته برگزاری مسابقه لیگ برتر فوتسال کشور ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۱۹ مرداد مهمان مقاومت البرز ساری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha