قاچاقچیان سوخت در کرمان ۹۰۱ میلیارد ریال جریمه شدند؛ تخلف ۵۳ جایگاه‌دار

کرمان - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان از تشکیل ۲ هزار و ۷۳۰ پرونده برای قاچاقچیان سوخت از ابتدای امسال خبر داد و اعلام کرد که این پرونده به جریمه ۹۰۱ میلیارد ریالی منجر شده است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمان، ارسلان میری گفت: از این تعداد هزار و ۱۷ فقره را شرکت نفت کرمان و بقیه را فراجا و سازمان صمت این استان به تعزیرات حکومتی ارسال کرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان اظهارداشت: تاکنون ۲ هزار و ۷۲۴ پرونده مختومه و متخلفان به پرداخت ۹۰۱ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

میری گفت: برای ۵۳ جایگاه دار متخلف که اقدام به فروش فرآورده های نفتی خارج از ضوابط تعیینی دولت کردند، پرونده تشکیل و ۲۸۲ میلیارد ریال جریمه برای این جایگاه داران تعیین شد.

وی ادامه داد: عمده قاچاق سوخت در استان کرمان به ترتیب مربوط به نفت گاز به میزان ۲ میلیون و ۱۹۳ هزار لیتر، بنزین به میزان ۲۶۸ هزار لیتر و نفت سفید به میزان ۲۶ هزار لیتر بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان با اشاره به آثار مخرب قاچاق بر نظم اقتصادی کشور گفت: تعزیرات حکومتی به عنوان یکی از مراجع رسیدگی به تخلفات قاچاق فرآورده های نفتی بر خود لازم می داند در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب پیرامون مهار تورم و رشد تولید از همه ظرفیت های خود و دستگاه های همکار که در امر مبارزه با قاچاق سوخت مشارکت دارند همچون فراجا، شرکت نفت و سازمان صمت نهایت استفاده را داشته باشد.

به گزارش ایرنا قاچاق سوخت از جمله واقعیت های استان کرمان به علت نزدیکی به مرزهای جنوبی و شرقی کشور است که سبب هدررفت سرمایه های ملی ایرانیان و نیز بروز حوادث مختلف رانندگی و جان باختن شمار قابل تاملی از افراد می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha