۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۵۴
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85194336
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح محرومیت زدایی آبرسانی به روستاهای دهلران هزینه شد

ایلام - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با بیان اینکه در طرح محرومیت زدایی روستاهای مرزی دهلران تاکنون ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: در قرارداد دوم محرومیت زدایی ۳۰ روستای این شهرستان در اولویت آبرسانی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا «پرویز ناصری» روز چهارشنبه در بازدید از تأسیسات آبرسانی شهرستان دهلران، اظهار کرد: تأمین و توزیع پایدار آب شرب مشترکین از وظایف اساسی و اصلی شرکت آبفا است و در این راستا تاکنون اقدامات خوبی در شهرهای مهران و دهلران بدلیل گرمای بیش از حد در این شهرستان ها در حوزه آبرسانی انجام شده است.

وی افزود: در شهرستان دهلران کارهای بسیار خوبی از جمله حفاری چهار حلقه چاه انجام گرفته است، همچنین یک حلقه‌ چاه نیز تجهیز و وارد مدار شده و مابقی طی چند ماه آینده به بهره برداری می رسند که با بهره برداری از آنها، شاهد ارتقا خدمات آبرسانی در این شهرستان خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام یادآور شد: بخش اعظمی از مشکلات تأمین آب برطرف گردیده و پیش بینی می شود سال آینده مشکلی در حوزه تامین و توزیع آب در شهرستان دهلران نداشته باشیم.

ناصری با بیان اینکه در طرح محرومیت زدایی روستاهای شهرستان تاکنون ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده و روستاهایی که دارای تنش آبی هستند بوسیله تانکر سیار آبرسانی می شوند، یادآور شد: در قرارداد دوم محرومیت زدایی ۳۰ روستای شهرستان در اولویت آبرسانی قرار دارند.

تجهیز و راه اندازی چاه دشت اکبر دهلران/ افزایش ۴۰ لیتر بر ثانیه به آب شرب این شهر

مدیر امور آبفای دهلران گفت: با تجهیز و راه اندازی چاه دشت اکبر دهلران، بیش از ۵۰ هزار نفر از آب شرب پایدار، بهره مند شدند.

سعید رنجبر گفت: با تلاش شبانه روزی معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت، همکاران امور آبفای شهرستان دهلران و به منظور جبران بخشی از کمبود آب شرب، این چاه تجهیز و وارد مدار بهره برداری قرار گرفت.

مدیر امور آب و فاضلاب دهلران یادآور شد: با وارد مدار شدن چاه فوق با آبدهی ۴۰ لیتر بر ثانیه و افزایش ظرفیت منابع تامین، جمعیت ۵۰ هزار نفر از شهرستان دهلران از استمرار و پایداری آب شرب بهره‌مند شدند.

وی یادآور شد: با اجرای ۷۰۰ متر لوله سایز ۶۳ پلی اتیلن با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع)، نزدیک به ۴۰ خانوار روستای "تم تم آب" بخش مرکزی دهلران از آب سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha