۲۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۳۲
کد خبر: 85195523
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اختصاص ۱۰۸ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت های "چالاب" مهران

ایلام - ایرنا - نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات زیرساختی در روستاهای مهران، گفت: ۱۰۸ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت های "چالاب" مهران اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اکبر بسطامی روز جمعه در بازدید از روستاهای سرتنگ زعفرانی، چنگوله و چالاب اظهار کرد: از محل اعتبارات وزارت نفت، مبلغ هشت میلیارد ریال برای اجرای ۱۰ هزار متر مربع آسفالت در معابر روستا اختصاص یافته است.

وی افزود: ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت نفت نیز برای جاده خان مروان به گنبد پیرمحمد اختصاص یافته است و به زودی شاهد آغاز به‌کار پیمانکار خواهیم بود.

وی یادآور شد: همچنین مبلغ ۵۰ میلیارد ریال برای خانه بهداشت روستای چالاب تخصیص داده شده است.

طرح هادی در روستای سرتنگ زعفرانی در حال انجام است

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فاز اول برق سرتنگ زعفرانیه تا اوایل مهر وارد روستا خواهد شد و فاز دوم نیز طی روزهای آتی به مناقصه می رود، تاکید کرد: طرح هادی در روستای سرتنگ زعفرانی در حال انجام است، کار جدول‌کشی معابر روستا نیز پس از اجرای طرح هادی انجام می‌شود.

بسطامی، اقدامات انجام شده در این روستا را رضایت بخش خواند و اضافه کرد: شرکت گاز استان اقدامات مناسبی در این روستا انجام داده و اهالی منطقه از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

وی ادامه داد: ۲۰ میلیارد برای تامین تجهیزات ارتقای اینترنت در روستای سرتنگ زعفرانیه نیز اختصاص یافته است.

تخصیص ۱۸ میلیارد ریال برای احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال روستای چنگوله

نماینده مردم ایلام در بازدید از روستای چنگوله نیز گفت: ۶۸ میلیارد ریال برای مسیر چنگوله به زعفرانیه اختصاص یافته و اینترنت منطقه چنگوله ظرف یک ماه آینده مورد استفاده روستاییان قرار خواهد گرفت.

بسطامی اظهار داشت: اصلاح شبکه آب این روستا به بسیج سازندگی سپاه واگذار شده و حداکثر تا پایان شهریور مشکل آب چنگوله برطرف خواهد شد.

وی افزود: ۱۸ میلیارد ریال برای احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال روستای چنگوله اختصاص یافته و با توجه به اینکه با مساعدت مردم روستا، زمین مورد نیاز به صورت رایگان تهیه شده، عملیات اجرایی پروژه طی یک ماه آینده آغاز خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات دانش آموزان دبیرستان چنگوله گفت: کد پایه اول از آموزش و پرورش اخذ شده و در دیدار روزهای آتی با وزیر آموزش و پرورش، پیگیری‌های لازم برای استقرار و تدریس سایر پایه های درسی انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha