هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی شهر مراغه مشخص شد

مراغه- ایرنا- انتخابات دور سوم هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مراغه بر اساس ماده ۱۷ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور برگزار و «ابراهیم خوش‌رفتار» برای مدت یکسال به عنوان رئیس جدید پارلمان شهری مراغه انتخاب شد. 

به گزارش خبرنگار ایرنا «حسین شیخ فرجی»، سخنگوی شورای اسلامی شهر مراغه چهارشنبه‌شب و در پایان جلسه انتخابات به خبرنگاران بیان کرد: همچنین در این جلسه «رقیه سعیدی» به عنوان نائب رئیس شورای اسلامی شهر مراغه انتخاب شد.

به گفته وی در طول یکسال آینده خودش به عنوان سخنگو و همچنین دبیر شورا، و «رضا عسکری» نیز به عنوان خزانه‌دار در خدمت پارلمان شهری خواهند بود.

به گزارش ایرنا پیش از این و در دومین دوره انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مراغه «عسکری» ریاست این پارلمان و «سعیدی» نائیب رئیسی شورا را بر عهده داشتند و از جمله وقایع مهم دوران ریاست وی عزل شهردار به دلیل انحراف بودجه بود.

گفتنی است چهل‌وهفتمین شهردار مراغه طی ۱۲ شهریور سالجاری برکنار شد و از آنجایی که «بهمن محمودی» به عنوان شهردار منتخب شورای ششم، جزء اعضای فعلی شورای اسلامی شهر است، بر همین اساس «شهرام مروتی» تا زمان تعیین تکلیف شهردار جدید، به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب، و دوره سرپرستی وی اخیرا بار دیگر تمدید شد.

دوره‌ای که از آن به عنوان دوره گذار یاد می‌شود و طبق انتظارها عبور از این مرحله با کار همراه است تا جایی که حجم طرح‌های در حال اجرای شهرداری در مقایسه با سه ماه قبل از ۹ میلیارد تومان به ۵۶ میلیارد تومان رسیده و تکاپو در شهرداری مراغه قابل لمس است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha