همایش "چگونه کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنیم" در چابهار برگزار شد

چابهار - ایرنا - نخستین همایش "چگونه کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنیم" با حضور امیرحسین اسدی مدیرکل کسب‌وکار کشور، میرزا نوایی مدیرعامل شرکت هفت‌دریا، جواد سپاهی فرماندار ویژه چابهار و با شرکت صنعتگران و کارآفرینان اقتصادی در سالن وحدت دانشگاه دریانوردی این شهرستان برگزار شد.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان چابهار روز پنجشنبه در حاشیه این همایش به خبرنگار اظهارکرد: این همایش با هدف حمایت از ایده‌های کارآموزان و صنعتگران برای نخستین‌بار در چابهار با حمایت شرکت جهانی هفت‌دریا و فرمانداری و فنی و حرفه‌ای و میراث‌فرهنگی برگزار شد.

خیرالنسا امیری ادامه داد: یکی از عوامل تأثیرگذار در فرآیند بازاریابی و فروش محصولات، موضوع تبلیغات است که در این همایش یک‌روزه به نحوه چگونگی انجام این کار پرداخته شد.

وی تصریح کرد: در این همایش تلاش شد تا مسائل و چالش‌های کسب‌وکارها به‌ویژه در حوزه صنایع‌دستی و راهکارهای عملیاتی ارتقا و بهبود وضعیت موجود بررسی شود.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چابهار همچنین در نشست تخصصی صنعتگران و کارآموزان فنی و حرفه‌ای چابهار و میراث‌فرهنگی و کارآفرینان کشوری شرکت و به‌ صورت چهره‌ به‌ چهره با مدیران اقتصادی و کارآفرینان گفت‌وگو کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha