مدیران باید ارتباط بیشتری با رسانه‌ها در جهت جهاد تبیین داشته باشند

زاهدان- ایرنا- معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید ارتباط بیشتری با اصحاب رسانه در جهت تبیین خدمات نظام و دولت در این استان داشته باشند تا از این طریق هجمه‌های رسانه‌ای دشمن را خنثی کرد.

به گزارش ایرنا، رضا شریفی روز شنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری ایرنا که به مناسبت روز خبرنگار انجام شد ضمن خداقوت گویی به خبرنگاران این رسانه اظهار کرد: بسیاری از نقدها حتی نقد غیرسازنده، در روند نوع کارکرد اداری مدیران تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه روایتگری صادقانه و انسجام نخبگان سیستان و بلوچستان در اقناع افکار عمومی بسیار تأثیرگذار است، تأکید کرد: ظرفیت مطبوعات، رسانه‌ها و روابط‌عمومی‌ها زمانی که در کنار هم قرار گیرد بهترین فرصت را برای معرفی خدمات نظام فراهم می‌سازد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ایرنا یکی از خبرگزاری‌های قابل‌اعتماد است که به شخصه مطالب و اخبار آن را رصد و دنبال می‌کنم، گفت: کار رسانه‌ای را قبول دارم چرا که به‌عنوان یک بازوی توانمند و اثرگذار حکمرانی است.

وی با اشاره به اینکه نظام مسائل سیستان و بلوچستان با دقت و حساسیت احصا شده است، ادامه داد: این استان مزیت‌های فراوانی از جمله تنوع قومی و جغرافیایی دارد که می‌تواند موجبات توسعه منطقه را فراهم کند.

شریفی بیان کرد: دوقطبی‌سازی و ایجاد ناامیدی و یاس بزرگترین خطری است که ما را تهدید می‌کند و دشمنان با برنامه‌ریزی در این زمینه‌ها فعالیت می‌کنند این در حالیست که وحدت و همدلی و اتحاد علاوه بر دفع خطر از سوی دشمن پیشرفت و توسعه و خدمت‌رسانی بی‌وقفه به مردم را به دنبال دارد.

مدیران باید ارتباط بیشتری با رسانه‌ها در جهت جهاد تبیین داشته باشند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha