۲۰ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۰۶
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85194977
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ارزش معاملات در بورس منطقه‌ای گیلان افزایش یافت

۲۰ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۰۶
کد خبر: 85194977
ارزش معاملات در بورس منطقه‌ای گیلان افزایش یافت

رشت - ایرنا - سرپرست تالار منطقه‌ای بورس گیلان گفت: ارزش معاملات در بورس منطقه‌ای استان در تیرماه امسال نسبت به ماه قبل از آن ۶ درصد افزایش یافت.

حافظ محفوظی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ارزش سهام معامله شده طی ماه گذشته (تیرماه) در بورس منطقه‌ای گیلان افزون بر ۲۸ هزار و ۲۱۷ میلیارد و ۱۹۶ میلیون ریال بود که نسبت به ماه قبل از آن ۶ درصد افزایش یافت.

وی با اشاره به کاهش تعداد سهام معامله شده در تیرماه امسال بیان کرد: یک هزار میلیارد و ۹۲۷ میلیون و ۴۶۷ هزار و ۹۱۵ سهم در این ماه در بورس منطقه‌ای استان معامله شد که نسبت به ماه قبل از آن ۲۹.۷ درصد کاهش یافته است.

مدیر تالار بورس منطقه‌ای گیلان افزود: فعالان بازار سرمایه در تیرماه امسال نسبت به خرید سهام تمایل بیشتری نشان دادند و از مجموع ارزش معاملات افزون بر ۱۵ هزار و ۴۰۸ میلیارد و ۷۱۳ میلیون ریال مربوط به خرید بوده و بیش از ۱۲ هزار و ۸۰۸ میلیارد و ۴۸۳ میلیون ریال نیز فروش سهام را شامل شده‌است.

وی خاطر نشان کرد: تعداد سهام خریداری شده نیز در این ماه از سهام فروخته شه سبقت گرفت به طوریکه در تیرماه امسال یک هزار و ۱۲۳ میلیون و ۸۰۸ هزار و ۵۴۴ سهم خریداری شده و ۸۰۴ میلیون ۶۵۹ هزار و ۳۷۱ سهم نیز فروخته شده‌است.

محفوظی خاطر نشان کرد: صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت فیروزه آسیا، اوراق خزانه ۱۰۶، سبحان دارو و بانک ملت بیشترین ارزش معاملات را در بورس منطقه ای گیلان به خود اختصاص داده‌اند.

وی تعداد کارگزاران را در بورس منطقه‌ای استان طی ماه گذشته را ۳۵ نفر عنوان کرد.

تالار بورس رشت بعنوان هفتمین تالار بورس منطقه‌ای و نهمین تالار بورس کشور آبان ماه سال ۱۳۸۳ افتتاح است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha