۱۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۱۰
کد خبرنگار: 1022
کد خبر: 85195029
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خبرنگاران گلستان به مقام شهدا ادای احترام کردند
خبرنگاران استان گلستان در گلزار شهدای گمنام گرگان

گرگان - ایرنا - جمعی از فعالان رسانه‌ای استان گلستان به مناسبت گرامی‌داشت ۱۷ مردادماه و روز خبرنگار امروز پنجشنبه با حضور در گلزار شهدای گمنام امامزاده عبدالله(ع) شهر گرگان به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

به گزارش ایرنا، در این آیین مدیران، خبرنگاران و عکاسان خبری را رییس سازمان بسیج رسانه، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و مدیرعامل خانه مطبوعات استان گلستان همراهی می کردند که با نثار شاخه‌های گل و قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید، یاد و خاطره جانفشانی شهدا را گرامی داشته و با آنان تجدید میثاق کردند.

۱۷ مرداد یادآور شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) است که شورای عالی انقلاب فرهنگی به منظور ارج نهادن به جایگاه خبر و خبرنگار، سالروز شهادت این شهید بزرگوار را در تقویم ملی به عنوان روز خبرنگار ثبت کرده است که در سال‌های اخیر این مناسبت به مدت یک هفته پاس داشته می‌شود.

محمود صارمی سال ۱۳۴۷ در شهر بروجرد چشم به جهان گشود و ۱۷ مرداد ۱۳۷۷ همراه با هشت دیپلمات ایرانی به دست گروه طالبان در شهر مزارشریف مرکز استان بلخ در شمال افغانستان به شهادت رسید.

در استان گلستان با یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جمعیت و واقع در شمال کشور و براساس داده‌های آماری دستگاه مرتبط، ۱۷۰ مجوز رسمی فعالیت رسانه وجود دارد که ۶۷ در حوزه پایگاه خبری تحلیلی ، ۱۸ مجوز نشریه الکترونیک و بقیه نشریه چاپی یا مکتوب است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha