جهاد تبیین راهکاری برای آگاه کردن جامعه نسبت به توطئه‌های دشمنان است

سنندج- ایرنا-‌ مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران گفت: جهاد تبیین بهترین و مناسب ترین راهکار برای آگاه کردن جامعه نسبت به ترفندها و توطئه‌های مختلف دشمنان است.

به گزارش ایرنا، حمید مردانیان روز پنجشنبه در همایش تجلیل از خانواده‌های ایثارگران ادارات زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در سنندج اظهار کرد: جهاد تبیین یعنی خلاف مسیر حرکت دشمن حرکت کردن و آگاه کردن جامعه نسبت به توطئه‌های دشمنان است نتوانند جای جلاد و شهید را عوض کنند.

وی با بیان اینکه کار دشمن، دشمنی کردن است و هیچگاه از ترفندهای خود دست نمی کشد، گفت: دشمن امروز از راه های گوناگون به ویژه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بر روی ذهن جوانان و نوجوانان ما کار می کند و تا حدودی نیز موفق بوده است چرا که اگر اینگونه نبود دانش‌آموز دبیرستانی ما در فضای مجازی اسیر پادگان دشمن نمی شد و به اعتراض مدنی دست نمی زد.

‌مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران با بیان اینکه همه ما باید برای آگاه کردن جامعه نسبت به دسیسه‌های دشمنان به جهاد تبیین بپردازیم، افزود: کاردشمن، دشمنی است لذا ما باید خود آگاه و هوشیار باشیم در کنار مشکلاتی که در کشور وجود دارد نقاط قوت و پیشرفت‌ها را هم ببیبنم.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی در بیش از چهار دهه از عمر با برکت خود؛ علی رغم دشمنی‌های مداوم دشمنان با پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه های مختلف مواجه شده و اجازه نداده است حتی یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد که این خود افتخار بزرگی است.

آرامش امروز جامعه مرهون ایثارگران است

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان نیز در این همایش اظهار کرد: امنیت و آرامش امروز جامعه مرهون ایثارگران، شهدا، جانبازان و آزادگان است و همه ما باید تلاش کنیم راهروان خوبی برای آنان باشیم.

جهانگیر الیاسی افزود: ۲۲۸ نفر از کارکنان راه و شهرسازی و زیرمجموعه‌های آن از جامعه ایثارگری هستند که ۶۰ نفر از این تعداد در اداره راه و شهرسازی استان و مابقی در سایر ادارات زیر مجموعه مشغول به خدمت هستند.

وی یادآور شد: خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان استان، جامعه‌ای کم توقع و بی ادعا هستند و این خصلت تمام مردم این استان است.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با تاکید بر تعیین استخدامی و تبدیل وضعیت تعدادی از نیروهای جامعه ایثارگری استان، گفت: هم اکنون ۱۱ نفر از پرسنل حفاظت ما دچار مشکل استخدامی هستند و تعیین تکلیف نشده‌ اند و انتظار داریم این مهم از وزارتخانه پیگیری شود.

در ادامه این آیین از جامعه ایثارگری استان تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha