استاندار ایلام: مردم استان آماده خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی هستند

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با اشاره به آخرین تمهیدات لازم برای اربعین،گفت: مردم این استان آماده خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بهرام نیا پنجشنبه در جلسه شورای تامین مسکن ایلام با حضور وزیر راه و شهرسازی اظهارکرد: امروز استان ایلام میزبان وزیر راه و شهرسازی بود، در این سفر بازدیدهایی از زیرساخت های اربعین در استان و مرز مهران به خصوص جاده ها انجام و پروژه ها مورد رصد و پایش قرار گرفت.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم به مقوله اربعین و زیرساخت های آن نگاه ویژه ای دارد، گفت: استان ایلام به عنوان پایتخت خادمان زائران اربعین، گرانیگاه اصلی اربعین در کشور است.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه در این سفر وزیر راه و شهرسازی دستورات لازم را برای تسریع در روند پروژه های راهسازی اربعین در استان، افزود: یکی از ضروریات توسعه استان مربوط به حوزه راه و مسیرهای مواصلاتی است.

بهرام نیا ابراز کرد: تکمیل پروژه های راه سازی ویژه اربعین از اولویت های کاری مسئولان استان است و امروز در بازدید میدانی وزیر راه و شهرسازی از پروژه های مواصلاتی و زیرساختی اربعین، طرح های نیازمند تامین منابع مالی یا رفع موانع جهت تسریع در کار، دستورالعمل های مربوطه توسط وزیر راه و شهرسازی صادر شد.

استاندار ایلام با اشاره به آمادگی این استان برای اربعین، تصریح کرد: مردم برای خدمات رسانی به زوار اربعین لحظه شماری می کنند، خوشبختانه وزیر راه و شهرسازی در این سفر برای تکمیل پروژه های راهسازی استان اعتبارات خوبی در نظرگرفته است.

وی افزود: نهضت ملی مسکن از دیگر اولویت های دولت است که در استان ایلام نیز این طرح با جدیت در حال اجرایی شدن است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام نیز گفت: برنامه راه و شهرسازی برای نهضت ملی مسکن در استان طی چهار سال بیش از ۳۲ هزار مسکن ملی است.

فرشاد دوستی خاطرنشان کرد: بیش از هشت هزار و ۹۰۰ نفر در این طرح در استان ایلام تایید نهایی شده که چهار هزار و ۱۲۴ نفر زیر ۴۰ میلیون تومان و سه هزار و ۷۵۴ نفر بالای ۴۰ میلیون تومان پرداخت کرده اند.

به گزارش ایرنا، مهرداد بذرپاش، برای بازدید از تونل‌های شماره ۱ و ۲ اربعین، بازدید از زیرساخت‌های اربعین در محور ایلام به مهران، بازدید از زیرساخت پایانه مرزی ایلام و حضور در نشست شورای تامین مسکن صبح امروز با استقبال مسوولان ایلام وارد این استان شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha