آبفا کرمان: انشعاب غیرمجاز علت تنش آبی ۱۷ روستای عنبرآباد است

جیرفت- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان در زمینه ایجاد تنش آبی در برخی از روستاهای عنبرآباد گفت: انشعابات غیر مجاز علت عمده تنش آبی در ۱۷ روستای این شهرستان بوده است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت آبفا استان کرمان ، علیرضا عبدیان پنجشنبه اظهار کرد: ۱۱۴ روستا در این شهرستان از شبکه آب آشامیدنی سالم برخوردارند و متاسفانه انشعابات غیر مجاز و استفاده غیرمجاز از آب شرب توسط برخی از شهروندان ۱۷ روستا در عنبر آباد را دچار مشکل کرده است.

فرماندار عنبرآباد گفته بود که 150 روستای این شهرستان دارای تنش آبی هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان ادامه داد: با انشعابات غیر مجاز پس از کشف، برخورد می شود و تا کنون از ۳۵۰ فقره انشعاب غیر مجاز ، ۱۳۶ فقره آن به مجاز تبدیل شده و ۶۴ فقره آن از سوی مراجع قضایی در حال پیگیری است.

وی با اشاره به تلاش بی وقفه کارکنان آب و فاضلاب در رفع مشکلات مردم اظهار کرد: برای رفع مشکلات آب در روستاهای دارای تنش، تعداد هشت حلقه چاه حفر و پنج حلقه تجهیز شد که به زودی به بهره برداری می رسد.

عبدیان افزود: برای تامین آب پایدار در شهرهای دوساری و مردهک و روستاهای مهتابی، زیارت و پشت کوه دوساری و غیک عملیات عمرانی هفت هزار و ۷۶۰ مترمکعب مخزن ذخیره آغاز و طرح توسعه و بازسازی روستاها با هفت هزار و ۳۰۰ متر لوله خط انتقال و شبکه توزیع و اعتباری بیش از ۵٢ میلیارد ریال در حال اجرا است.

به گزارش ایرنا، این پروژه تا پایان سال جاری و در قرارداد دوم قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) انجام می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha