۲۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۴۴
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85195595
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 ورزش قهرمانی موتور حرکت ورزش همگانی است

خرم‌آباد - ایرنا - سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری لرستان گفت: ورزش قهرمانی موتور حرکت ورزش همگانی است و جامعه در کنار ورزش قهرمانی انگیزه پیدا می‌کند.

به گزارش ایرنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان احسان یاوری روز جمعه در جلسه شورای ورزش استان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی برتعبیر ترویج ورزش به امر به معروف افزود: هر مقداری در ترویج و حمایت از ورزش سرمایه گذاری کنیم در طرف مقابل معضلات اجتماعی و بزه کاری به ویژه برای جوانان کاهش پیدا خواهد کرد.
وی به حضور ۱۵ ورزشکار لرستانی در بازی‌های المپیک آسیایی پیشرو اشاره کرد و ادامه داد: از دستگاه های اجرایی که توانایی اعتباری دارند انتظار داریم در حد توان به عنوان حامی این قهرمانان را که مایه سربلندی و افتخار استان هستند، حمایت کنند.
یاوری همچنین بر حمایت معنوی مسوولان از این قهرمانان تاکید کرد و یادآور شد: بی شک برنامه هایی برای تجلیل از این قهرمانان خواهیم داشت.
سرپرست معاونت سیاسی استاندار لرستان بیان کرد: استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاه در رشته تربیت بدنی به عنوان راهنمایان علمی هیات ورزشی و نخبه پروری برای تربیت مربیان آگاه از بین قهرمانان ورزشی برای توسعه ورزش استان ضروری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha