۲۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۱۲
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85196029
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هزار میلیارد ریال طرح آبرسانی در شیروان خراسان شمالی آماده افتتاح است

بجنورد-ایرنا- نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون پروژه‌های آبرسانی در این شهرستان به ارزش هزار میلیارد ریال به مرحله بهره‌برداری رسیده و آماده افتتاح است.

علی جدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این پروژه ها با تلاش مسوولان و نگاه حمایتی دولت اجرایی شده و خوشبختانه به زمان بهره برداری از آن سرعت داده شده است.

وی با اشاره به اینکه رویکرد دولت محرومیت زدایی از مناطق کمتر توسعه یافته است افزود: اکنون پروژه های برق رسانی به ارزش هزار میلیارد ریال در این شهرستان آماده افتتاح است.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پروژه های زیادی در دولت قبل کلنگ زنی و اجرایی شده بود اما به علت های مختلف، زمان بهره برداری از آن طولانی شده است که در دولت سیزدهم به بهره برداری رسید و مردم از مزایای آن بهره مند شدند.

وی تصریح کرد: سالن ورزشی سه هزار نفره شیروان، سالن چند منظوره، گود باستانی، سالن سنگ نوردی، سالن ژیمیناستیک و خانه جوان از جمله پروژه های بخش ورزش و جوانان است که در این شهرستان آماده بهره برداری شده است.

جدی در بخش دیگر سخنان خود درباره مشکلات استان برای توسعه و رونق تولید گفت: یکی از نیازمندی های مهم در این باره، انجام پروازهای فرودگاهی است که متاسفانه شمار پروازها در فرودگاه بجنورد کم است.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات فرودگاه بجنورد و مشکل نشست و برخاست در این فرودگاه، باید تصمیم اساسی گرفته شود.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha