دولت سیزدهم اقدامات ارزنده‌ای برای توسعه خراسان‌شمالی انجام داد

بجنورد-ایرنا- نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات ارزنده و خوبی در دولت سیزدهم برای توسعه مناطق مختلف خراسان شمالی انجام شده است که قابل مقایسه با دولت قبل نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی جدی روز پنجشنبه در بازدید از خبرگزاری ایرنا اظهار کرد: دولت سیزدهم پروژه‌های مختلفی در زمینه‌های آبرسانی به روستاها، ساخت و آسفالت راه‌های روستایی، نوسازی مدارس، برق‌رسانی و اجرای پست برق در خراسان شمالی انجام داده است.

وی با بیان اینکه اقدامات این دولت با وجود محدودیت های اعتباری قابل تقدیر است افزود: پیش از این منابع اعتباری برای اجرای پروژه های عمرانی به صورت اسناد خزانه اسلامی تخصیص می یافت اما در این دولت بخش زیادی از منابع به صورت نقدی و میزان تخصیص هم بالا است.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی رویکرد دولت را محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار دانست و افزود: این امر نشان از اهتمام دولت برای سرعت دادن به اجرای پروژه‌ها و زمان بهره برداری از آن است.

وی تصریح کرد: برای توسعه روستاها و ارتقای شاخص های اقتصادی در این مناطق، اجرای طرح های هادی در دست انجام است که در دولت سیزدهم شتاب بیشتری به خود گرفته است.

جدی افزود: رویکرد دولت این است که پروژه‌های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالاتر در اولویت و اجرای این پروژه ها سرعت گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha