۲۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۳۴
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85196124
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هزار و ۸۷ واحد مسکن روستایی خراسان جنوبی در دست ساخت است

بیرجند - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: هزار و ۸۷ واحد مسکن روستایی این استان در مراحل مختلف ساخت قرار دارد و از این تعداد ۸۶۳ واحد به مرحله اجرای سقف رسیده است.

قاسم تنها روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساخت این تعداد واحد مسکونی براساس تفاهم‌نامه بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اسفند ۱۴۰۰ شروع شد.

وی گفت: عملیات اجرایی احداث ۲۰ هزار واحد مسکن محرومان در سراسر کشور با حضور روسای بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستای مرزی نوغاب شهرستان درمیان آغاز شد و سهمیه استان از محل این تفاهم‌نامه هزار و ۸۷ واحد است.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی ادامه داد: پس از پی کنی هزار و ۸۷ واحد، در حال حاضر هزار و ۷۱ واحد در مرحله اجرای فونداسیون، ۹۶۸ واحد اسکلت و دیوار چینی و ۸۶۳ واحد اجرای سقف است که بعد از سفت کاری وارد مرحله نازک کاری می‌شوند.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۸۲ قطعه زمین در قالب ۱۸۶ هکتار زمین برای ساخت مسکن در روستاهای استان خراسان جنوبی واگذار شده است.

تنها اضافه کرد: از ابتدای تاسیس استان (۱۳۸۳) تاکنون در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر، ۸۲ هزار و ۱۹۱ جلد سند مالکیت صادر شده که از این تعداد ۷۱ هزار و ۶۷۹ جلد روستایی، ۱۰ هزار و ۵۱۲ جلد شهری بوده است.

وی گفت: از ابتدای سال جاری نیز هزار و ۹۵ جلد سند صادر شده که از این تعداد ۸۲۹ فقره روستایی و ۲۶۶ فقره شهری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha