۲۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۳۳
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85196230
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تقویت ظرفیت پمپاژ، تاب‌آوری گلستان در شرایط کمبود گاز را افزایش داد

گرگان- ایرنا- مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: افزایش ظرفیت ایستگاه‌های پمپاژ گاز تاب‌آوری استان را در شرایط کمبود این انرژی به ویژه در فصل سرما افزایش داد.

علی طالبی روز شنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان ضمن تبریک ایام بزرگداشت روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی اظهار کرد: با توجه به قرار داشتن گلستان در انتهای خطوط گاز و تخلیه انرژی کشور، تلاش کردیم با حداقل فشاری گازی که تحویل استان می‌شود، شرایطی نیاز مشترکین خانگی در روزهای سرد سال را تامین کنیم.

وی بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات اساسی گلستان، برخودارنبودن مناطق محروم از گاز طبیعی بود که با تصویب و تخصیص اعتبارات مناسب این مشکل برطرف شد.

وی ادامه داد: همه شهرهای گلستان از گاز برخوردارند و تلاش داریم تا به همه روستاهای فاقد این انرژی که امکانات و شرایط گازرسانی را دارند تا پایان سال گازرسانی شوند.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان در خصوص نقش خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در توسعه استان گفت: گلستان یک استان مرزی بوده و با توجه به محرومیت و عدم برخورداری از امکانات در راستای توزیع عادلانه، سهم کمتری از برخی زیرساخت‌ها دارد و خبرگزاری‌های رسمی همچون ایرنا برای رسیدن به اهداف نظام جمهوری اسلامی در استان و برابری و عدالت اجتماعی در کنار سایر مسوولان، باید نقش مفیدتری در مطالبه‌گری از سطح ملی داشته باشد.

وی ادامه داد: ایرنا تاکنون مطالب خود را صادقانه و بدون تعارف و نیز بدون هیچ چشمداشتی بیان کرده، اما مطالبه‌گری خبرنگاران شرایط خاص خود را دارد و برای سهم‌بری بیشتر از عدالت در بخش‌های مختلف، جامعه خبری و اطلاع‌رسانی باید بیش از پیش ورود کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha