اکبری: امیدوارم استقلال در طول فصل وارد حاشیه نشود

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: برای تداوم موفقیت، آبی‌پوشان نباید وارد حاشیه نشوند و اگر وارد حاشیه شوند تیم دچار مشکل می‌شود. امیدوارم در بازی با ملوان هم پیروز شویم و دل هواداران شاد شود.

یدالله اکبری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در مورد وضعیت نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال اظهار داشت: تیم اکنون بازیکنان بزرگی دارد و این موضوع را در دیدار هفته نخست لیگ برتر نشان دادند و از داشتن چنین بازیکنانی افتخار می‌کنیم. ولی هنوز تیم استقلال در دو پست نیاز به بازیکن دارد که مهم‌ترین آن جذب مهاجم خارجی است.

وی ادامه داد: همه بازیکنان خوب ایرانی جذب باشگاه‌های لیگ برتری شده‌اند و مدیران تیم باید بازیکنان خوبی بگیرند که بتوانند به جواد نکونام کمک کنند. دوم جذب یک هافبک خوش‌فکر است که بتواند با پاس‌های خو مهاجمان را تغذیه کند.

اکبری درباره پیروزی استقلال در نخستین دیدار اول هفته لیگ برتر برابر صنعت نفت آبادان، خاطرنشان کرد: آبی‌پوشان بهترین عملکرد خودشان را نشان دادند و با کمترین امکانات اولین پیروزی خودش را به دست آورند.

اکبری: امیدوارم استقلال در طول فصل وارد حاشیه نشود

وی ادامه داد: این برد خیلی در روحیه بازیکنان تاثیر دارد چون بدون استرس بازی خودشان را انجام می‌دهند. اگر استقلال می‌خواهد این روند ادامه‌دار باشد باید وارد حاشیه نشوند و اگر وارد حاشیه شود تیم دچار مشکل می‌شود. نتیجه گرفتن هم از سایر رقبا هم سخت خواهد شد و امیدوارم در دیدار با ملوان هم پیروز شویم و دل هوادارانمان را شاد کنیم.

پیشکسوت استقلال در خصوص کیفیت این تیم نسبت به فصل گذشته، توضیح داد: این تیم هیچ تغییری نکرده و همان شرایط سابق را دارد و متاسفانه بازیکنان زیادی هم رفتند. البته باید مدیریت یک برنامه‌ریزی خاصی داشته باشد که در نیم فصل دوم بازیکنان خوب و با کیفیتی جذب کنند.

وی افزود: قبل از شروع لیگ چند بازیکن خوب هم گرفتند. باید به بازیکنان و سرمربی فرصت بدهیم که بهترین عملکرد خودشان را نشان دهند. نمی‌توانیم در بازی اول بگویم کیفیت استقلال بهتر شده است. امیدوارم با همین روند پیروزی‌های زیادی را به دست آورد.

اکبری: امیدوارم استقلال در طول فصل وارد حاشیه نشود

اکبری در مورد نارضایتی نکونام از وضعیت آبی‌پوشان اضافه کرد: بازیکنان کارشان را انجام می‌دهند و حق دارند مطالبات خودشان را دریافت کنند. الان هم هر کسی مدیریت باشگاه را قبول کرده، باید به تک‌تک مشکلات باشگاه استقلال رسیدگی کند.

وی ادامه داد: واقعا به چنین بازیکنانی که با کمبود امکانات بهترین نتیجه را کسب می‌کنند باید افتخار کرد. الان هم نکونام حق دارد از شرایط فعلی باشگاه ناراضی باشد چون با دست خالی مبارزه می‌کند و من خیلی خوشحالم که او سرمربی استقلال شده و با بدترین شرایط نتیجه کسب می‌کند.

اکبری: امیدوارم استقلال در طول فصل وارد حاشیه نشود

استقلال در هفته نخست لیگ برتر توانست با نتیجه ۳ بر صفر صنعت نفت آبادان را شکست داد. این تیم پنجشنبه (۲۶ مرداد) در هفته دوم لیگ برتر و از ساعت ۱۹:۳۰ در تهران میزبان ملوان بندرانزلی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha