شهرداری تهران جوابگوی تبعات دفن زباله در کهریزک باشد/اعلام جرم می‌کنیم

شهرری- ایرنا- شهردار کهریزک گفت: عبورکامیون‌های حمل زباله و دفن آن در کهریزک مشکلات متعددی برای اهالی بوجود آورده است و شهرداری تهران باید جوابگوی آن باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی کلهر روز شنبه در نشستی با خبرنگاران با بیان اینکه شهردار تهران نسبت به تردد کامیون های حمل زباله که اهمیتی به سلامتی مردم کهریزک نمی‌دهند و با ریختن شیرآبه این محدوده را آلوده کرده اند باید توجه داشته و جوابگوی صدماتی باشد که این شهر را تهدید می کند.

اعلام جرم می کنیم

وی ادامه داد: با همکاری محیط زیست نسبت به دفن زباله و تبعات آن و موضاعاتی که شهر تهران به کهریزک تحمیل می کند، اعلام جرم می کنیم و خواهان احقاق تمام حقوق مردم کهریزک هستیم.

شهردار کهریزگ با اشاره به نجابت و حقی که مردم کهریزک دارند، گفت: قرار نیست این مردم به تنهایی مشکلات را تحمل کنند و بار مشکلاتی که اصلا به آنها و شهرشان هیچ ربطی ندارد را به دوش بکشند؛ انتظار داریم که نگاه شهرداری تهران به کهریزک و شهرهایی مثل باقر آباد و فشافویه عوض شود.

علی کلهر با بیان این که مسئولین نباید نسبت مشکلات کهریزک بی توجه باشند، اظهارداشت: باید این موضوع را جدی بگیرند و بابت همه معضلاتی که تهران بزرگ به کهریزک تحمیل می کند پای کار آمده و کمک کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha