۲۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۰۴
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 85196572
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار قزوین: خدمات دولت به مردم باید بازگو و تشریح شود

قزوین-ایرنا - استاندار قزوین بر ضرورت اطلاع رسانی از خدمات و دستاوردها به جامعه از سوی مدیران تاکید کرد و گفت: خدمات دولت به مردم در عرصه های مختلف باید بازگو و تشریح شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد مهدی اعلایی روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین با اشاره به برنامه ریزی برای افتتاح طرح های مختلف تکمیل شده در هفته دولت،اظهار کرد: این ایام فرصت مناسبی برای تشریح خدمات ارایه شده از سوی دولت به مردم به شمار می رود.

وی اظهار کرد: با تلاش های انجام شده در بخش های مختلف از جمله آب،برق،گاز و صنعت و کشاورزی طرح های مهمی در حال رسیدن به نتیجه هستند و به زودی آماده می شوند که گزارش آنها باید برای اطلاع رسانی به مردم در اختیار رسانه ها قرار بگیرد.

استاندار قزوین گفت: علاوه بر استفاده از ظرفیت رسانه ها باید اطلاع رسانی از خدمات انجام شده در فضای مجازی نیز مورد توجه مدیران دستگاه های اجرایی باشد.

نماینده عالی دولت در استان قزوین در ادامه به ضرورت تقویت زیرساخت های گردشگری در استان قزوین پرداخت و گفت: رونق گردشگری از اهمیت بالایی برخوردار است و باید همه تلاش کنیم تا این حوزه به جایگاه اصلی خود دست پیدا کند.

وی با بیان اینکه باید میراث فرهنگی و ظرفیت های گردشگری استان قزوین بیشتر در معرض دید و معرفی به هموطنان قرار بگیرد،اظهار کرد: گردشگری قزوین با وجود آثار متنوع تاریخی و طبیعی می تواند به شرط برنامه ریزی صحیح، پیشران توسعه استان باشد.

اعلایی به ضعف زیرساخت های گردشگری قزوین اشاره کرد و گفت: در برخی نقاط زیرساخت های خوبی نداریم و حتی قزوینی ها نیز امکان استفاده و بازدید از جاذبه ها را ندارند که باید در این خصوص بدنبال جذب سرمایه گذار باشیم.

استاندار قزوین گفت: برخی جاذبه ها نظیر کاروانسرای سعدالسلطنه نیز قدرت مانور بالایی در زمینه جذب گردشگر دارند و باید از این مجموعه ها صیانت کنیم تا حاشیه ای برای آنها رقم نخورد که گردشگری و میراث فرهنگی استان را تحت شعاع قرار دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha