امنیت استان گلستان مثال‌زدنی است+ فیلم

گرگان- ایرنا- معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان گفت: امنیت در این استان شمالی با وجود تنوع قومیتی و مذهبی، مثال‌زدنی است.

سرهنگ علیرضا نصیری روز شنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی و تبریک روز خبرنگار، افزود: در امنیت استان گلستان با قومیتی و مذهبی، نقش رسانه‌ها را نباید نادیده گرفت چون رسانه توانسته تاثیر به سزایی در ایجاد این مولفه فراهم کند.

وی ادامه داد: سال گذشته با وجود اغتشاشات سراسری که گلستان نیز جزو هدف معاندان نظام قرار داشت، این استان با تلاش همه سازمان‌های امنیتی و اطلاعاتی و به طور خاص رسانه ها، یکی از امن ترین استان‌های کشور بود.

وی خاطرنشان کرد: در خنثی سازی توطئه دشمنان در گلستان، سهم رسانه ها به ویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی در افزایش آگاهی جامعه مشخص و محرز بود.

وی از رسانه‌ها خواست بیش از گذشته برای افزایش آگاهی جامعه به پلیس کمک کنند.

خدمات پلیس به زائران اربعین

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان با اشاره به این که در آستانه اربعین حسینی قرار داریم، گفت: پلیس این استان برای صدور گذرنامه برای آندسته از هم استانی که قصد عزیمت به کربلا را دارند، علاوه بر فعالیت ۲ مرکز گذرنامه در سایت استانداری و گنبدکاووس به صورت حضوری، از طریق نصب اپلیکیشن «پلیس من» بر روی گوشی تلفن همراه خود، آماده کرده است.

وی تاکید کرد: اکنون بهترین روش دریافت گذرنامه زیارتی از طریق نصب اپلیکیشن «پلیس من» اقدام کرده و در کوتاه ترین زمان می تواند گذرنامه خود را دریافت کند.

استان گلستان با یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جمعیت متشکل از اقوام و مذاهب مختلف در شمال کشور قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha