برنامه ۱۰۰+؛ رصد حواشی و داوری لیگ پرورش اندام + فیلم

تهران- ایرنا- برنامه‌ای که ایرنا با موضوع کارشناسی داوری لیگ پرورش اندام و بررسی حواشی آن برای کمک بیشتر به این ورزش ساخته است.

به گزارش ایرنا، مسابقات پرورش اندام همیشه یکی از بزرگ‌ترین محل‌های اعتراض ورزشکاران این رشته بوده که نمی‌توانند با داوران و سبک قضاوت آن‌ها کنار بیایند. اعراض به قضاوت داوران سالهاست که تبدیل به یکی از حواشی و موضوعات داغ این رشته شده است و این موضوع حتی به لیگ بدنسازی نیز نفوذ کرده و داوری لیگ هم نتوانستند از اعتراضات و اختلاف نظرات مصون بماند.

به همین منظور برای بررسی و حل مشکلات ورزشکاران این رشته، شروع به ساخت یک برنامه با عنوان «۱۰۰+» کردیم تا توضیحات لازم را از طرفین ماجرا بشنویم و بهتر بتوانیم حقیقت را از بین مشکلاتی که افراد بیان می‌کنند، پیدا کنیم. این برنامه با توضیحات کامل در مورد لیگ پرورش اندام آغاز می‌شود و تیم‌های برتر لیگ خودشان را معرفی می‌کنند و مشکلات خودشان در رقابت‌ها و مسابقات لیگ را مطرح می‌کنند. پس از آن نوبت به صحبت مسئولان و داوران رسید تا بتوانند از عملکرد خود دفاع کنند و موضوعات را بیشتر توضیح بدهند. این برنامه در ادامه می‌توانید مشاهده کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha