۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۲۹
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 85197367
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار بروجرد: خبرنگاران جهادگران عرصه جهاد تبیین هستند

بروجرد - ایرنا - معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: خبرنگاران جهادگران عرصه جهاد تبیین هستند که راستای امیدآفرینی و آگاهی‌بخشی به جامعه فعالیت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، مسلم مرادی روز یکشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران که در محل سالن جلسات فرمانداری بروجرد برگزار شد، افزود: خبرنگاران انقلابی در مکتب امام حسین (ع) در مسیر شهدا گام بر می‌دارند و رهبر معظم انقلاب خط مقدم نبرد را در عرصه کنونی جهاد تبیین عنوان کردند.
وی اظهار کرد: جدا کردن واقعیت‌ها از موارد خلاف واقع و رساندن آن به گوش مردم جهاد تبیین است، انقلاب اسلامی ایران دومین حکومت اسلامی بعد از حکومت امیر المومنین علی (ع) است.
فرماندار بروجرد بیان کرد: خداوند همواره در طول عمر انقلاب نگهدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
مرادی افزود: در انقلابی کار و فعالیت می‌کنیم که زمینه سازی برای انقلاب حضرت مهدی(عج) است و رهبر معظم انقلاب همواره با تاکید بر توکل به خدا، امید و آگاهی را در جامعه ترویج می‌دهد.
وی ادامه داد: خبرنگاران با اندک سرمایه‌ای که یک گوشی تلفن همراه است کارهای بزرگی برای امید دهی و آگاهی بخشی به جامعه انجام می‌دهند.
وی بیان کرد: شهرستان بروجرد مشکلات فراوانی دارد و رویکرد همه ما رفع معضلات و آسیب‌ها است، دولت انقلابی و مردمی ایران قوی همین رویکرد را دارد.
فرماندار بروجرد گفت: همواره در معرض انتخاب حق و باطل هستیم و با توجه به رضایت حق تعالی مشکلات را حل و فصل کنیم.
مرادی افزود: دولت در سیاست خارجی در روزهای اخیر مبادلاتی بین ایران و آمریکا انجام داده که پیروزمندانه بود.
وی اظهار کرد: دولت سیزدهم بحران های بزرگی را پشت سر گذاشته و به برکت کوشش و تلاش شبانه روزی امروز شاهد ایجاد امید و نشاط در جامعه هستیم.
وی بیان کرد: در شهرستان بروجرد پروژه های زیر ساختی مهم مانند راه آهن با اعتبار ۲۵ هزار میلیارد تومان در حال پیگیری و انجام است.
فرماندار بروجرد گفت: خبرنگاران با نیت خدایی انقلاب را یاری کند که یکی از دعواهای دنیا با ایران اسلامی بر سر ایدئولوژی و اعتقادات دینی ماست، دشمنان از رشد اسلامی گرایی در جهان هراس دارد، یکی از دلایل اسلام هراسی دشمنان ترس آنان از گرایش به اسلام است.
مرادی افزود: در پنج ماه گذشته ۶۰۰ پرونده تعزیراتی برای تنظیم بازار تشکیل شده است و هفته گذشته ۲۲ مشاور املاک متخلف پلمب شده اند.
وی اظهار داشت: با ۴۰۰ تن آرد کمبود مواجه بودیم که با تلاش فراوان این سهمیه به شهرستان برگشت.
فرماندار بروجرد گفت: خبرنگاران با ایجاد وحدت توطئه های دشمنان را خنثی کنند، همدلی و همفکری باعث پیشرفت و توسعه می شود.

امام جمعه بروجرد گفت: خبرنگاران واقعی امانت دار هستند و باید خبرها بدون کم و کاست منتشر شود.

حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: خبرنگاران باید همواره دغدغه مند باشند و مشکلات جامعه را پیگیری و حل و فصل کنند.

وی اظهار کرد: خبرنگاران انقلابی در مکتب حسینی (ع) باید در جهت اسلام و قرآن و انقلاب گام بردارند.

وی بیان کرد: شهید محمود صارمی شهید مقاومت اسلامی و متعلق به جهان اسلام و ایران است.

امام جمعه بروجرد گفت: خبرنگاران با حفظ استقلال فکری مشکلات را بررسی و برای رفع مشکلات راهکار ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا به مناسبت روز خبرنگار و شهادت شهید محمود صارمی از خبرنگاران شهرستان بروجرد با حضور فرماندار و امام جمعه بروجرد و اعضای شورای اداری از خبرنگاران تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha