نمایندگان به تبعات حاشیه‌سازی‌ها توجه کنند/بیان شایعات،موجب ناامیدی است

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بیان شایعات از تریبون مجلس موجب ایجاد فضای یاس و ناامیدی و التهاب جامعه از نظر روانی می‌شود نمایندگان باید به تبعات منفی آن توجه کنند.

قدرت الله حمزه شلمزاری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد تذکرات شفاهی و مصاحبه های برخی از نمایندگان در مورد افزایش قیمت حامل های انرژی و ایجاد التهاب روانی در جامعه گفت: موضوع گرانی انرژی شایعه است ،دولت و مجلس مخالف افزایش نرخ بنزین هستند و نمایندگان باید در نطق ها و تذاکرات شفاهی خود از بیان این موضوعات پرهیز کنند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها اضافه کرد: بیان اینگونه شایعات از تریبون مجلس موجب ایجاد فضای یاس و ناامیدی و التهاب جامعه از نظر روانی می شود و نمایندگان باید به تبعات منفی آن توجه کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات هستیم از نمایندگان می خواهم که نسبت به پیگیری مشکلات مردم با سعه صدر رفتار کنند و به جوانب آن توجه کنند.

به گزارش ایرنا، اخیرا برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکرات شفاهی و نطق های خود اعلام کردند که دولت به دنبال افزایش نرخ قیمت بنزین و برخی از کالاهای اساسی است درحالی که دولت در قانون بودجه ۱۴۰۲ کل کشور هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت حامل های انرژی ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha