۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۲۶
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85197906
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت نام ۷۰ نفر داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان

گناباد-ایرنا- فرماندار گناباد و رییس حوزه انتخابیه گناباد و بجستان گفت: ۷۰ نفر داوطلب از ۱۶ مرداد (روز نخست) تا کنون از این شهرستان ها برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سامانه وزارت کشور پیش‌ثبت نام کردند.

رضا نصیری عصر یکشنبه طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد یک نفر با مدرک کاردانی، پنج نفر کارشناسی ، سه نفر حوزوی بدین منظور ثبت نام کرده اند.

وی ادامه داد: ۴۸ نفر هم با مدرک کارشناسی ارشد و ۱۳ نفر با مدرک دکتری در سامانه وزارت کشور از حوزه انتخابیه گناباد و بجستان نام و مشخصات خود را ثبت کردند.

وی اظهار داشت: تمهیدات لازم برای ثبت نام و برگزاری هر چه بهتر انتخابات مجلس شورای اسلامی در سلامت و امنیت کامل در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان فراهم است و امانت دار خوبی برای مردم خواهیم بود تا در نهایت آن چیزی که خواست اصلی مردم است به عنوان نتیجه نهایی انتخابات به وزارت کشور اعلام شود.

فرماندار گناباد از رسانه های ارتباط جمعی خواست که با دعوت افراد لایق و توانمند برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی به ایجاد شور انتخاباتی در جامعه کمک کنند.

پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی از روز ۱۶ مرداد ماه آغاز و به مدت هفت روز کاری از ساعت هشت تا ۱۸ به صورت الکترونیکی در سامانه https://keshvar.moi.ir انجام شد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند امسال در کشور برگزار می شود.

شهرستانهای گناباد و بجستان واقع در جنوب استان خراسان رضوی دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است و به ترتیب در فاصله ۲۸۷ و ۲۷۸ کیلومتری جنوب و جنوب غربی مشهد قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha