معاون استاندار کرمانشاه: فرهنگ کار را باید از مهدکودک به کودکانمان آموزش دهیم

کرمانشاه – ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه تاکید کرد: باید از مهد کودک‌ها و پیش دبستانی‌ها فرهنگ کار و تلاش را به کودکانمان آموزش دهیم.

به گزارش ایرنا، «عبدالوحید محمدی» شامگاه یکشنبه در نشست اندیشه‌ورزی اعضای بسیج اساتید و خانه نخبگان بسیج سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه که در سرسرای استانداری برگزار شد، با تسلیت شهادت امام سجاد علیه السلام و ایام سوگواری محرم و همچنین نزدیک شدن به ایام اربعین، افزود: فرهنگ کار و استفاده بهینه از پتانسیل داخلی را باید از کودکی نهادینه کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: باید پارک های اشتغال محور را برای فرزندانمان راه اندازی کنیم، از اساتید و نخبگان بسیجی می خواهم کمیته فرهنگ اشتغالزایی را راه اندازی و مدیریت کنند.

این مسوول از اساتید و نخبگان بسیجی خواست که در راستای آسیب شناسی و تصمیم سازی حوزه اقتصادی با ایجاد کمیته های مرتبط کمک حال مجموعه مدیریتی استان باشند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه تاکید کرد: برای رفع موانع و حل مشکلات حوزه اقتصادی به صورت میدانی ورود کرده ایم و در کنار حوزه‌های صنعتی و تولیدی در حال راه اندازی مراکز علمی آموزشی هستیم که دانش پذیران در همان مرکز آموزشی به صورت عملی صنعت و تولید را بیاموزند.

محمدی در مورد رویداد بزرگ مذهبی اربعین نیز گفت: این حادثه عظیم که یادآور ایثار و جان فشانی شهدای کربلاست، برای استان ما یک چرخه بزرگ فرهنگی اقتصادی دارد و ما باید به سهم خویش در این موضوع سهیم و پاسخگو باشیم و یک چرخه مفید مذهبی، فرهنگی و اقتصادی برای استان ایجاد کنیم.

معاون استاندار کرمانشاه: فرهنگ کار را باید از مهدکودک به کودکانمان آموزش دهیم

وی در ادامه از بسیج اساتید و نخبگان استان خواست که کمیته هایی را راه اندازی کنند تا در حوزه های اقتصادی، صنعتی، تولیدی، فرهنگی و گردشگری به صورت علمی راهکار و تصمیم سازی های کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه اظهار کرد: با حمایت های استاندار، مرز خسروی را در کنار مرز پرویزخان به صورت منطقه آزاد ایجاد کردیم؛ هر شهرستان را مکلف کرده ایم که یک خیابان خود را به محصولات خودش اختصاص دهد؛ تمامی شهرستانها مکلف شده اند تا پایان سال یک میدان میوه و تره بار ایجاد کنند.

بسیج حامی طرح های اقتصادی است

مسئول بسیج اساتید استان کرمانشاه نیز در پاسداشت ارزش‌های بسیج گفت: بسیج یادآور سلحشوری‌ها، رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های شهدای عزیزمان است، امید است همگی از بسیجیان واقعی نظام، انقلاب و امام زمان (عج) باشیم.

«نامدار یوسفوند» هیات‌های اندیشه‌ورز بسیج اساتید و نخبگان بسیجی را بازوان کمک حال معاونت اقتصادی دانست و افزود: هیٱت های اندیشه ورز بسیج اساتید و خانه نخبگان در حوزه اقتصادی برای همکاری با معاونت اقتصادی استانداری اعلام آمادگی می کنند و در این جنگ تمام عیار که دشمنان علیه اقتصاد ایران از طرق داخلی و خارجی همواره انجام داده اند کمک حال و همراه خواهند بود.

در ادامه جلسه رییس خانه نخبگان بسیج سپاه نبی اکرم (ص) با بیان اینکه خانه نخبگان بسیج سپاه نبی اکرم (ص) با داشتن کارگروه های تخصصی می تواند در کنار حوزه اقتصادی استانداری جهت پشتیبانی از امور اقتصادی استان باشد نیز در این موضوع اعلام آمادگی کرد.

«پیمان لطیفی» با اشاره به لزوم هم افزایی گروه های بسیج اساتید و خانه نخبگان بسیج، گفت: ماهیت بسیج با اتحاد و همدلی عجین است و این امر می تواند به توانایی اجرایی بسیج در حل مشکلات و معضلات اقتصادی جامعه کمک کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha