۱۲ رتبه پویش ملی سین هشتتم به دانش‌آموزان بوشهری رسید

بوشهر - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: دانش‌آموزان این استان موفق به کسب ۲ رتبه اولی، ۶ رتبه دومی، سه رتبه سومی و یک رتبه شایسته تقدیر در پویش ملی سین هشتم؛ سفرها و سفره‌ها شده‌اند.

به گزارش ایرنا، محمود حق‌دوست روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در رشته خاطره نویسی "علی اصغر بردستانی و زیبا ابراهیم‌زاده" از دوره تحصیلی ابتدایی به ترتیب رتبه‌های اول و دوم و "علیرضا احمدپیری" از دوره تحصیلی متوسطه اول، رتبه دوم را بدست آورده‌اند.

وی افزود: هیات داوران پویش ملی سین هشتم، رتبه سوم رشته نماهنگ را به "مهرسا شبانکاره' در دوره تحصیلی متوسطه دوم اختصاص داد و اثر ارسالی" سید علی هاشمی" از دوره تحصیلی ابتدایی را شایسته تقدیر دانست.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: رتبه دوم رشته ویدئوکست به" زینب سلیمانی‌اصل" از دوره تحصیلی متوسطه دوم و" معصومه ری‌شهری" در دوره تحصیلی متوسطه اول و رتبه سوم همین رشته به "فاطمه زهرا سلیمانی" از دوره تحصیلی متوسطه دوم و "فاطمه نوذری" از دوره تحصیلی ابتدایی رسید.

وی ادامه داد: "پرنیا یاحسینی و رقیه اکرامی" هر ۲ نفر از دوره تحصیلی متوسطه دوم به ترتیب در جایگاه‌های اول و دوم رشته نقاشی بر روی تخم‌مرغ قرار گرفته‌اند.

حق‌دوست بیان کرد: همچنین " مریم مرتضوی" از دوره تحصیلی ابتدایی موفق به کسب رتبه دوم رشته لب‌خوانی اسماءالحسنی شد.

حقدوست یادآور شد: پویش ملی سین هشتم همزمان با عید نوروز و ماه رمضان در هشت رشته و به میزبانی استان خوزستان برگزار شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha