۲۳ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۵۴
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85198255
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محکومیت یک قاچاقچی لوازم خانگی در اندیمشک

۲۳ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۵۴
کد خبر: 85198255
محکومیت یک قاچاقچی لوازم خانگی در اندیمشک

اهواز- ایرنا- مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: یک قاچاقچی لوازم خانگی در شهرستان اندیمشک به پرداخت سه میلیارد و ۲۸ میلیون ریال وجه نقد محکوم شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان، مهدی طیبی با تاکید بر مبارزه با قاچاق در خوزستان برای حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف کنندگان بیان کرد: پرونده این قاچاقچی لوازم خانگی در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی اندیمشک رسیدگی شد و شعبه پس از تحقیقات لازم اتهام را محرز اعلام و متهم به پرداخت جریمه و ضبط کالا محکوم شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: این محموله قاچاق توسط ماموران نیروی انتظامی در این شهرستان کشف شد، دستگاه‌های ناظر در استان با همکاری یکدیگر برای مقابله با قاچاق کالا بسیج شده‌اند.

طیبی با بیان اینکه خوزستان به دلیل مرزی بودن یکی از مسیرهای گذر کالای قاچاق در کشور است افزود: در چهار سال اخیر بیش از چهار هزار پرونده قاچاق در استان رسیدگی شده است.

به گزارش ایرنا، طبق اعلام دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خوزستان ادامه داد: پیگیری از قاچاق به عنوان یک اولویت محسوب می شود که به همین منظور ۸۰ درصد فعالیت های کاری به سمت پیشگیری و ۲۰ درصد برای مقابله با قاچاق برنامه ریزی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha