۲۳ مرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۱۸
کد خبر: 85199118
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰۰ نفر از دانش آموزان یزدی در اردوی شیفتگان خدمت شرکت کردند

یزد- ایرنا- ۲۰۰ نفر از دانش آموزان استان یزد در دوره آموزشی، تشکیلاتی شیفتگان خدمت ویژه مسئولان انجمن‌های اسلامی مدارس شرکت کردند.

به گزارش ایرنا، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد گفت: بیست و نهمین دوره آموزشی تشکیلاتی شیفتگان خدمت در اردوگاه شهید صدوقی (ره) روستای سانیج شهرستان تفت با حضور این تعداد دانش آموز دختر و پسر متوسطه دوم به تفکیک طی هشت روز برگزار شد.

"حسین میرشریف" روز دوشنبه در حاشیه آیین اختتامیه این اردو در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری این دوره زیر نظر استادان دانشگاهی و کشوری به صورت تئوری و عملی افزود: مسئولان انجمن‌های اسلامی با فراگیری مطالب آموزشی این دوره می‌توانند آموزش‌های لازم را در مدارس اجرا کنند تا انجمن فعال و پویا داشته باشند.

وی اظهار کرد: هر سال برای آشنایی بیشتر مسئولان انجمن های اسلامی مدارس با وظایف خود و موفقیت در سال تحصیلی جدید این دوره در قالب برنامه‌های فرهنگی، هنری، بصیرتی و مسابقات برگزار و نقش مهمی در تحقق اهداف اتحادیه دانش آموزان دارد.

۲۰۰ نفر از دانش آموزان یزدی در اردوی شیفتگان خدمت شرکت کردند

دانش آموزان مدارس استان یزد با گذراندن این دوره از اول سال تحصیلی جدید فعالیت خود را به عنوان مسئول انجمن اسلامی در مدارس آغاز می‌کنند.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان از جمله سازمان‌های عمومی غیردولتی است که پس از انقلاب ۱۳۵۷ به دستور حضرت امام (ره) تشکیل شد و اساسنامه اتحادیه در سال ۱۳۷۴ به تصویب شورای انقلاب فرهنگی رسید.

تعداد دانش آموزان استان یزد در سال تحصیلی جاری ۲۷۰ هزار نفر است که در ۲ هزار و ۱۰۰ واحد آموزشی تحصیل می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha