فریبا: استقلال نباید ملوان را دست کم بگیرد؛ نکونام اجازه ایجاد بحران را نداد

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: آبی‌پوشان نباید ملوان را دست بگیرند چراکه این حریف انگیزه فراوانی برابر استقلال دارد.

بهتاش‌ فریبا در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص شرایط تیم فوتبال استقلال تهران، اظهار داشت: استقلال در گرمای آبادان، عملکرد بسیار خوبی برابر صنعت نفت داشت و به یک پیروزی بدون دردسر دست یافت.

وی افزود: جواد نکونام بحران و حاشیه‌هایی که در استقلال وجود داشت را مدیریت کرد و اجازه نداد خللی در روند تیم ایجاد کند. این مساله نشان داد که او کارش را بلد است.

فریبا تصریح کرد: همه بازیکنان استقلال در آبادان فوق‌العاده بودند و عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند و وظایفی که بر دوش آنها گذاشته شده بود را به بهترین شکل ممکن انجام دادند.

فریبا: استقلال نباید ملوان را دست کم بگیرد؛ نکونام اجازه ایجاد بحران را نداد

پیشکسوت استقلال خاطر نشان کرد: به طور حتم انتظارات از استقلال بالا رفته و این تیم با روحیه دو چندان مسابقات را ادامه خواهد داد. استقلال با همدلی و اتحاد شایسته اتفاقات بزرگی است.

وی در مورد دیدار عصر فردا استقلال، تاکید کرد: آبی‌پوشان نباید ملوان را دست بگیرند، چراکه این حریف انگیزه فراوانی برابر استقلال دارد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: اینکه استقلال نمی‌تواند در ورزشگاه آزادی از حمایت هواداران خود بهره ببرد اتفاق خوشایندی نیست. این حق استقلال است که از میزبانی خود استفاده لازم را ببرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha