۲۴ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۴۱
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85199315
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همدان آماده برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان است

همدان- ایرنا- مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان گفت: آماده برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان هستیم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، «مهدی اخوان» افزود: تکلیف برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان مشخص است و اگر بلاتکلیفی وجود دارد از سوی اداره‌کل هنرهای نمایشی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری جزو وظایف ذاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و تمام اعتبارات هزینه‌ای در وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی متولی متمرکز است.

اخوان اظهار داشت: با این وجود استان همدان طبق توافقات قبلی و با دستور استاندار هزینه‌های مربوط به اسکان و پذیرایی از میهمانان جشنواره معادل ۵۰ درصد کل هزینه‌های برگزاری جشنواره را تقبل کرده است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان یادآور شد: سال گذشته با وجود تمام تنگناهای موجود، استان همدان برای برگزاری دوره‌ قبل جشنواره بیش‌ از چهار میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی با دستور استاندار اختصاص داد.

اخوان توضیح داد: این اعتبار برای تعمیر، بهسازی و تجهیز سالن‌های نمایش سطح استان، تبلیغات و اطلاع‌رسانی، خبرنامه و روزنگار، اسکان و پذیرایی، تأمین ۲۰ دستگاه‌ خودرو سبک و سنگین برای ایاب و ذهاب میهمانان و عوامل اجرایی، بازدید میهمانان از اماکن تاریخی و گردشگری استان و هزینه‌های جانبی هزینه شد.

بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در نیمه دوم آبان‌ماه برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha