ترکیب احتمالی سپاهان برای شهرآورد حساس اصفهان

تهران- ایرنا- تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن در هفته دوم بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان را برگزار خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از روز گذشته (سه‌شنبه) با انجام ۲ دیدار آغاز شد. شهرآورد حساس اصفهان امروز (چهارشنبه) از ساعت ۲۱ در ورزشگاه فولادشهر بین تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان برگزار می‌شود.

قضاوت این دیدار بر عهده مرتضی منصوریان خواهد بود و یعقوب سخندان، امین زاهدی او را در امر قضاوت یاری می‌کنند. سپاهان و ذوب‌آهن لیگ را با برتری آغاز کردند.

شاگردان ژوزه مورایس موفق شدند در خانه با یک بازی زیبا، هجومی و تماشاگر پسند، تراکتور پرستاره را با نتیجه ۳ بر یک مغلوب کنند و زردپوشان اصفهانی در این مسابقه هم به دنبال دومین برد خود هستند.

در مقابل شاگردان محمد ربیعی نیز موفق شدند در انزلی با نتیجه ۲ بر یک ملوان را مغلوب کنند و شرایط این تیم هم از نظر روحی و روانی مناسب است. به طور قطع ربیعی به اندازه مورایس ستاره در ترکیب خود ندارد، اما عملکرد درخشان او در فصل گذشته با مس‌رفسنجان و شروع امیدوار کنند با ذوب آهن در فصل جدید، نوید این را می‌دهد که شاهد شهرآورد جذابی در اصفهان خواهیم بود.

ترکیب احتمالی سپاهان برای شهرآورد حساس اصفهان

مورایس برای این دیدار مجبور خواهد بود، دست به تغییر اجباری در ترکیب تیم برنده خود بزند چرا که محمد کریمی کاپیتان این فصل طلایی‌پوشان در دقیقه ۷۰ دیدار برابر تراکتور دچار کشیدگی کشاله شد و تقریبا چهار هفته نمی‌تواند سپاهان را در مسابقات همراهی کند.

پیام نیازمند که با حرف و حدیث‌های فراوان در رابطه با مبلغ رضایتنامه‌اش از پورتیموننزه به صورت دائمی به سپاهان پیوست، در این دیدار نیز مسئول حفاظت از چارچوب دروازه طلایی‌پوشان است. محمد دانشگر که عملکرد درخشانی در قلب خط دفاعی سپاهان داشت و توانست روی دو گل تیمش برابر تراکتور تاثیرگذار باشد، در این بازی باید با یکی دیگر از مدافعان سپاهان زوج خط دفاعی را تشکیل دهد. نیلسون جونیور زوج خط دفاعی او در بازی با تراکتور اخراج شد و حالا باید هادی محمدی خرید جدید آن‌ها در این پست به میدان برود. رامین رضاییان در جناح راست و میلاد زکی‌پور نیز در جناح چپ خط دفاعی سپاهان را تکمیل می‌کنند.

تغییر اجباری دیگر برای مورایس برای این دیدار در خط هافبک است. با توجه به مصدومیت کریمی و نورافکن و همچنین آماده نشدن کارت بازی برایان دابو خرید جدید این تیم در خط میانی، مورایس احتمالا از زوج رضا اسدی و محمد قربانی در خط میانی استفاده می‌کنند.

مورایس برای تکمیل ترکیب ۴۲۳۱ خود، از مثلث رضا شکاری، فرشاداحمدزاده و احسان پهلوان پشت سر شهریار مغانلو استفاده خواهد کرد.

نکته جالب دیدار اول سپاهان در فصل جدید، درخشش خریدهای جدید طلای‌پوشان بود، که در راس آن‌ها رضا شکاری با ثبت یک گل و یک پاس گل موفق شد در اولین دیدار خود برای طلایی‌پوشان بهترین بازیکن زمین لقب بگیرد. رضا اسدی نیز عملکرد خوبی مقابل تیم سابق خود داشت و موفق شد گل دوم سپاهان وارد دروازه حسین پورحمیدی کند.

ترکیب احتمالی سپاهان برای شهرآورد حساس اصفهان

حالا به نظر می‌رسد مورایس این فرصت را به احسان پهلوان می‌دهد تا در اولین بازی خود برای سپاهان مقابل تیم سابق خود قرار بگیرد. پهلوان در لباس ذوب‌آهن به فوتبال ایران معرفی شد و حالا انگیزه‌های بالایی برای شهرآورد اصفهان دارد.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، هادی محمدی، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، محمد قربانی، رضا اسدی، احسان پهلوان، رضا شکاری، فرشاداحمدزاده و شهریار مغانلو.

ترکیب احتمالی ذوب آهن:

حبیب فرعباسی، محمدقریشی، نادر محمدی، شایان مصلح، امیرحسین جدی، پوریا آریا کیا، فردین یوسفی، عرفان معصومی، سجادآشوری، محمد حسین اسلامی، محمد جواد محمدی.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha