۲۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۰۸
کد خبرنگار: 1763
کد خبر: 85199606
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مخالفان: نتانیاهو شایسته ماندن در پست نخست وزیری نیست

تهران - ایرنا - مسئولان برگزارکننده تظاهرات علیه لایحه تغییرات قضایی کابینه رژیم صهیونیستی می گویند که «بنیامین نتانیاهو» با محکوم نکردن حمله پسر خود به رئیس ستاد کل ارتش نشان داد که شایستگی ماندن در پست نخست وزیری را ندارد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، در پی بالاگرفتن جدال میان سران نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی، پسر نخست وزیر این رژیم در سخنانی انتقادی به رئیس ستاد کل ارتش رژیم اشغالگر حمله ور شد و وی را «ویرانگر» توصیف کرد.

«یائیر نتانیاهو» پسر بنیامین نتانیاهو روز گذشته اظهاراتی را علیه ژنرال «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد کل ارتش این رژیم مطرح کرد.

وی در این باره خطاب به هالیوی گفت: از تو به عنوان ناکام‌ترین و مخرب‌ترین رئیس ستاد ارتش در تاریخ ارتش و اسرائیل یاد خواهد شد.

مسئولان برگزارکننده تظاهرات علیه لایحه تغییرات قضایی در رژیم صهیونیستی در توییتر نوشتند که نتانیاهو بخاطر محکوم نکردن این رفتار فرزند خود، چراغ سبزی برای ادامه این حملات نشان داد.

به نوشته این افراد، سکوت نتانیاهو در محکوم کردن حملات به هالیوی نشان می دهد که او شایستگی ماندن در این مقام را ندارد.

نتانیاهو در سخنان اخیر خود بدون اشاره به حملات به هالیوی که توسط پسر وی نیز بازنشر شده بود، تنها گفت: «اسرائیل» با چالش های بزرگی رو به روست و من بعنوان نخست وزیر در حال کار شبانه روزی به همراه وزیر امنیت داخلی و رئیس ستاد و سایر مسوولان عالیرتبه در ارتش و نیروهای امنیتی هستیم تا امنیت «اسرائیل» را در هر شرایطی تضمین کنیم.

مسئولان برگزارکننده تظاهرات علیه لایحه تغییرات قضایی در رژیم صهیونیستی افزودند: نتانیاهو با طرح این سخنان در واقع نه تنها حاضر نشد به مقاماتی که حمله به هالیوی را محکوم کردند و در راس آنها «یوآو گالانت» وزیر جنگ بپیوندد، بلکه به حمله کنندگان چراغ سبز نشان داد.

آنها هشدار دادند که اگر نتانیاهو بخواهد کارزاری را برای منزوی کردن رئیس ستاد کل ارتش راهبری کند، صحنه هایی در سرزمین های اشغالی دیده خواهد شد که تاکنون وجود نداشته است.

معترضان به اقدامات نتانیاهو بار دیگر تاکید کردند اجازه از بین بردن رژیم اسرائیل را به او نخواهند داد.

به گفته این مخالفان معترض، هر چند پسر نتانیاهو بسرعت این بازنشرها را که حاوی حملات و اتهامات مختلف به هالیوی بود، حذف کرد، اما سکوت نتانیاهو در خصوص این حملات، باعث شد که مخالفانش آن را به منزله همراهی و چراغ سبز برای تخریب رئیس ستاد کل ارتش تلقی کرده و نسبت به تبعات آن به این رژیم هشدار دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha