امور روستایی استانداری هرمزگان در جایگاه سوم کشور قرار گرفت

بندرعباس - ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: طبق نتایج ارزیابی وزارت کشور که به تازگی اعلام شده است، دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان رتبه سوم کشور در سال ۱۴۰۱ را به دست آورد.

به گزارش ایرنا به نقل از استانداری هرمزگان، مهدی زندیه وکیلی روز سه‌شنبه در این خصوص اظهار کرد: یکی از مهمترین ارزیابی‌های عملکرد، در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور انجام می‌شود که هر سال در قالبی کاملا تخصصی، امور موظفی و کارهای خلاقانه دفاتر را در استانداری‌های سراسر کشور بررسی می‌کنند.

وی ادامه داد: طبق اعلام رسمی نتایج این ارزیابی که توسط رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ابلاغ شده است، دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان رتبه سوم را کسب کرده است.

زندیه وکیلی با بیان اینکه خلاقیت و نوآوری در پیشبرد امور دهیاری‌ها یکی از شاخص‌های مهم در رتبه‌بندی دفاتر است، خاطر نشان کرد: دفتر امور روستایی استانداری هرمزگان از دفاتری است که همواره با ارائه طرح های نوآورانه و برگزاری دوره‌های آموزشی نیازسنجی شده در پیش‌برد امور دهیاری ها فعال است.

وی اظهار کرد: امیدواریم امسال نیز با برنامه‌ریزی منسجم‌تر در ارتقای خدمات رسانی به حوزه روستایی، اهداف تعیین شده محقق و جایگاه هرمزگان در جدول ارزیابی‌ها بهتر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha