استان مرکزی قهرمان لیگ برتر والیبال کارگران کشور در شاهرود شد

شاهرود - ایرنا - رقابت‌های لیگ برتر والیبال کارگران کشور با قهرمانی تیم استان مرکزی به میزبانی شاهرود در استان سمنان پایان یافت.

دبیر فدراسیون والیبال کارگری کشور عصر سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم‌های مرکزی، گلستان، سمنان (کات شاهرود) و تهران به مرحله نیمه نهایی صعود کرده بودند که پس از برگزاری مسابقات این مرحله مرکزی و گلستان به فینال رقابت‌ها راه یافتند.

حمید حق‌بین با اشاره به اینکه در این دوره از رقابت‌ها هشت تیم‌ از سراسر کشور حضور داشتند، ابراز کرد: در پایان این رقابت‌ها تیم استان مرکزی به مقام قهرمانی، گلستان دوم و سمنان (کات شاهرود) و تهران به مقام سوم مشترک رسیدند.

وی با بیان اینکه هر تیم ۱۲ والیبالیست، سرمربی و سرپرست به همراه داشت، اظهار کرد: حکم، جام و مدال در پایان این دوره از رقابت‌ها به تیم‌های اول تا سوم تعلق گرفت.

دبیر فدراسیون والیبال کارگری کشور ادامه داد: هشت تیم حاضر در این مسابقات از استان‌های سمنان (کات شاهرود)، تهران، البرز، خراسان، گلستان، کرمان، مرکزی و آذربایجان شرقی، با هم به رقابت پرداختند.

حق‌بین با اشاره به اینکه این رقابت‌ها در سالن تختی شاهرود برگزار شد، اضافه کرد: تیم‌های شرکت کننده بر اساس قرعه‌کشی در ۲ گروه چهار تیمی با هم رقابت کردند.

وی با بیان اینکه پنج داور این رقابت‌ها را قضاوت کردند، گفت: سه داور از شاهرود، یک داور از سمنان و یک داور اعزامی از فدراسیون والیبال، کار قضاوت این دوره از رقابت‌ها را برعهده داشتند.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های والیبال بانوان کارگر کشور بهمن ماه سال گذشته با حضور ۶ تیم به میزبانی شاهرود در استان سمنان برگزار شد.

شهرستان شاهرود بیش از ۲ هزار والیبالیست مرد و زن در ۵۰ باشگاه ورزشی دارد.

شهرستان شاهرود به خاطر داشتن امکانات مناسب ورزشی، هر سال میزبان برگزاری مسابقات کشوری و نیز اردوهای آماده سازی تیم‌های ملی در رشته‌های گوناگون است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha