جاسوس‌گِیت؛ تمرین محرمانه تیم زنان انگلیس روی جلد روزنامه استرالیایی!

تهران- ایرنا- یک روزنامه استرالیایی در آستانه دیدار تیم ملی فوتبال زنان این کشور برابر انگلیس در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۳، تصاویری اختصاصی از تمرین محرمانه سه‌شیرها منتشر کرد!

به گزارش شامگاه سه‌شنبه ایرنا، روزنامه استرالیایی دیلی‌تلگراف در آستانه دیدار حساس تیم ملی زنان این کشور برابر انگلیس در نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۲۳، مقاله‌ای با این تیتر منتشر کرد: «تصاویر اختصاصی از جلسه تمرینی سه‌شیرها در آستانه نیمه نهایی

این روزنامه اضافه کرد: اگر زنان سه‌شیرنشان فکر کردند که می‌توانند سرخوش و چراغ خاموش به بازی نیمه نهایی بروند، احتمالا ضربه سختی خواهند خورد. ما برای رصد تمرینات دشمن قدیمی، بالای سرشان بالگرد فرستادیم!

انگلیس فردا در نیمه‌نهایی به مصاف استرالیا خواهد رفت و هر دو تیم به نخستین حضورشان در فینال این مسابقات چشم دوخته‌اند.

این روزنامه در جریان تمرین اخیر تیم زنان استرالیا برای آنکه از آماده بودن یا نبودن «سَم کِر» مهاجم این تیم باخبر شود، اقدام مشابهی را انجام داده بود!

دیلی‌تلگراف هفت تصویر از تمرین انگلیسی‌ها در کمپ تمرینی‌شان در «گاسفورد» منتشر کرده است. رسانه‌ها تا حدی مجاز به دسترسی بصری به تمرین تیم‌ها هستند اما تمرین امروز سه‌شیرها پشت درهای بسته برگزار شد!

فدراسیون فوتبال انگلیس تاکنون واکنشی به این اقدام استرالیایی‌ها نداشته است.

برنده بازی فرداشب در فینال این دوره از رقابت‌ها مقابل اسپانیا صف‌آرایی خواهند کرد. لاروخا امروز ۲ بر یک سوئد را شکست داد و فینالیست شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha