سرمربی ذوب‌آهن: مقابل سپاهان با تمام وجود بازی می‌کنیم

اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم ذوب‌آهن گفت: سپاهان در سه، چهار سال گذشته جزو تیم های بالای جدول بوده و در بیشتر بازی‌ها برنده شده است، بازی فردا تمرکز بسیار زیادی را می‌طلبد ولی ما تلاش می‌کنیم با تمام وجود بازی کنیم.

به گزارش ایرنا، محمد ربیعی شامگاه چهارشنبه در نشست پیش از بازی شهرآورد اصفهان در فولادشهر اصفهان گفت: در سال‌های اخیر همواره سپاهان برای من یک رقیب محترم و قابل ارزش بوده است.

وی ادامه داد: تیم فعلی سپاهان در چند سال اخیر از کامل‌ترین و پرمُهره ترین تیم‌ها بوده است تیم امسال بسیار تیم خوبی است و از صمیم قلبم آرزوی توفیق برای این تیم دارم.

وی تصریح کرد:برای بازی فردا تیممان را مهیا کرده ایم و باید واقع بین بود و نگاهمان به تیم ذوب آهن باید به این شکل باشد که این تیم به مرور زمان و رفته رفته شرایطش را بهبود می بخشد و به‌دنبال اتفاق بهتراست.

ربیعی اظهار داشت: فکر کنم در بازی فردا، بازی سرعتی می تواند برای هر ۲ تیم مثمر ثمر باشد و امیدوارم اول برای هر دو تیم سلامتی باشد و هر تیمی که شایسته تر باشد به پیروزی برسد.

وی یادآور شد: تیم ذوب آهن با توجه به تغییراتی که داشته هنوز هارمونی لازم در این تیم ایجاد نشده است و بازیکنان و کادر فنی نیازمند زمان هستند و باید واقع بین باشیم و تیم ما به چندین پنجره نقل و انتقال بزای رسیدن به شرایط آرمانی نیازمند است.

وی گفت: تنها یک پنجره نقل و انتقالی را سپری کرده ایم و مشکلات بخش فنی و بخش دفاعی به مرور زمان از بین می رود سپاهان در چهار و پنج سال اخیر جزو پرهزینه ترین تیم ها بوده و تلاش می‌کنیم با تمام وجود بازی کنیم.

جزو طرفداران هزینه کرد در فوتبال هستم

سرمربی تیم ذوب‌آهن گفت: بنده جزو طرفداران هزینه کرد در فوتبال هستم، اگر به کشوهای اطراف نگاه کنیم می بینیم که فوتبال به این سمت در حال حرکت است و مسیر رشد و پیشرفت فوتبال در هزینه کرد است.

ربیعی ادامه داد: ما هم تلاشمان را می‌کنیم، می‌خواهیم ذوب آهن را از مسیری به مسیر دیگر ببریم و اینکار با دست خالی امکان پذیر نیست ولی این چالش پذیرفته ام.

وی اظهار داشت:تیم ما جزو ۲ تا سه تیم جوان لیگ برتر است و تا الان در بازی فردا دست کم پنج بازیکن خود را نداریم و حضور ۲ بازیکن دیگر نیز در هاله ابهام قرار دارد و ما با "مهرداد رضایی" قرار داد بستیم و امیدواریم پنجره نقل و انتقال تیم تا فردا باز شود تا بتوانیم از این بازیکن استفاده کنیم.

وی تصریح مرد: بنده در کل به جوانان اعتماد دارم و باید از این جوانان در تیم ملی استفاده شود و آرزوی موفقیت برای قلعه نویی و تیم ملی دارم و معتقدم جوانان تیم ما در مرور لیگ راندمان خوبی خواهند داشت و اگر این اتفاق رُخ دهد از عملکرد بازیکنان خود دفاع خواهم کرد و مطالبه دعوت از تیم ملی را خواهم داشت.

وی گفت:تیم ما جزو تیم هایی بود که دیر شروع کرد و تغییراتی در حدودی که ممکن بود در تیم انجام دادیم و در خصوص تغییرات باشگاه ذوب‌آهن نیز از آقای "احسانی" تشکر می‌کنم و برای آقای "نکیسا" آرزوی موفقیت دارم.

وی خاطرنشان کرد: قانون سقف بودجه یک روال و قانون طبیعی است و همه تیم‌ها باید از آن پیروی کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا اصفهان، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان امشب در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن شرکت نکرد، باشگاه سپاهان طولانی شدن جلسه کاری سرمربی تیم فوتبال سپاهان دلیل غیبت وی در نشست امشب عنوان کرد.

سرمربی ذوب‌آهن: مقابل سپاهان با تمام وجود بازی می‌کنیم

به گزارش ایرنا،ساعت ۲۱ فردا چهارشنبه، هفتاد و سومین شهرآورد فوتبال اصفهان میان تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان اصفهان در ورزشگاه فولادشهر برگزار می شود. این ۲ تیم دیدارهای هفته اول در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشتند و هر ۲ تیم با سه امتیاز به ترتیب در جایگاه های چهارم و سوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha