۲۴ مرداد ۱۴۰۲، ۲۳:۴۳
کد خبر: 85200367
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حسینی: تیم آلومینیوم اراک هفته به هفته پیشرفت می‌کند

اراک - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: به هواداران قول می‌دهم که این تیم هفته به هفته پیشرفت کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید «مجتبی حسینی » شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری بعد از بازی مقابل استقلال خوزستان در اراک افزود: تیم خوزستان سازمان‌دهی شده بازی کرد سیستم خود را عوض کرده بود و با پنج دفاع، بازی کرد.
وی بیان کرد: تیم آلومینیوم در ابتدای بازی باید به گل می‌رسید تا به سختی بازی ادامه پیدا نکند اما بچه‌ها توانستند آرامش خود را حفظ کنند.
سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: تیم آلومینیوم در نیمه اول موقعیت‌های خوبی داشت اما در نیمه دوم در شروع بازی، اسیر ضد حمله حریف شدیم و تیم در دقایقی خوب بازی نکرد و سعی کردیم با تغییر سیستم و بازیکنان انرژی دوباره به تیم بدهیم.
حسینی افزود: توانستیم از موقعیت استفاده کنیم جا دارد از زحمات بچه‌ها تشکر کنم مرد و مردانه در زمین به خاطر هواداران جنگیدند.
وی در پاسخ به اینکه این برد به بازی کمک می‌کند گفت: بردن کار سختی است در ایران همه تیم‌ها سازمان دهی شده و فشرده بازی می‌کنند و بردن کار سختی است و به شما قول می‌دهیم که بچه‌ها بهتر بازی کنند اگر بتوانیم ببریم خیلی خوب است.
سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: تیم استقلال خوزستان با یک بازی بیرون خانه و دفاع فشرده بازی کرد و مبنا را به توپ‌گیری و زدن ضد حمله از طریق دو گوشه انجام داد.
حسینی افزود : سعی کنیم به اشتباهات فردی بازیکنان گیر ندهیم بالاخره آنها جوان هستند باید سعی کنیم شاکله تیم به شکلی باشد که خوب بازی کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha