۸ شهریور ۱۴۰۲، ۲۳:۱۴
کد خبر: 85216251
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برد شیرین خانگی آلومینیوم اراک مقابل شمس آذر قزوین

اراک - ایرنا - تیم فوتبال آلومینیوم اراک شامگاه چهارشنبه در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران میزبان شمس آذر قزوین بود که حریف خود را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد.

به گزارش ایرنا، این‌ دیدار که در مجموعه ورزشی امام خمینی اراک و با حضور هواداران زن و مرد برگزار شد شاگردان مجتبی حسینی در نیمه اول نمایش بهتری از شمس‌آذر ارائه کردند و علی‌رغم حملات متوالی و حتی به لرزه درآوردن تیرک دروازه این تیم توسط میلاد فخرالدینی در گلزنی بدشانس بودند تا نتیجه صفر- صفر در پایان ۴۵دقیقه رقم بخورد.

در نیمه دوم آلومینیوم اراک شکل هجومی‌تری به خود گرفت و پس از چند موقعیت خطرناک توانست در دقیقه ۵۵ با شوت تماشایی مهدی لیموچی دروازه شمس آذر را باز کند.

شاگردان حسینی پس از این گل با حمایت هواداران خود روحیه بالا و آرایش هجومی‌شان را حفظ کردند و توانستند در دقیقه ۶۹ باز هم توسط مهدی لیموچی و ضربه دقیق این بازیکن به گل دست پیدا کنند.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک که در دو دیدار اخیرش موفق به کسب دو پیروزی متوالی مقابل استقلال خوزستان و هوادار تهران شده بود، امشب هم در حضور پررنگ هواداران آقا و خانم اراکی توانست برد ارزشمند ۲ بر صفر را به دست بیاورد و ۹ امتیازی شود.

تیم آلومینیوم اراک با ترکیب احمد گوهری، مهدی لیموچی، علیرضا نقی‌زاده، امین جهان کهن، مرتضی تبریزی، سید مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد ، میلاد فخرالدینی، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی مقابل حریف خود ظاهر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha