۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۲۲
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85200437
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵۰ هزار مترمربع از معابر محمد شهر کرج بهسازی شد

۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۲۲
کد خبر: 85200437
۱۵۰ هزار مترمربع از معابر محمد شهر کرج بهسازی شد

کرج - ایرنا- شهردار محمدشهر کرج اعلام کرد: ۱۵۰ هزار مترمربع معبر اصلی و فرعی طی ماه های اخیر در این شهر ۱۷۰ هزار نفری بهسازی و آسفالت شد.

"مهرداد حسن زاده " روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: مناسب سازی حدود چهار هزار مترمربع پیاده‌رو عمومی و اجرای ۹ هزار و ۵۸۶ متر جدول گذاری از دیگر اقدامات مدیریت شهری محمد شهر در این مدت است.

وی با بیان اینکه امسال پنج هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای شهرداری محمدشهر تصویب شده است، افزود: بخشی از این اعتبار صرف احداث یک مجموعه ورزشی، یک بازارچه میوه و تره بار ، ساماندهی نهر سیاه جوی با هدف پیشگیری از سیلاب و احداث چهار بوستان تفریحی می شود.

حسن زاده یکی از اقدامات مدیریت شهری محمد شهر را توسعه خدمات گردشگری ، اشتغالزایی برای شهروندان ، رونق اقتصادی و ایجاد درآمد پایدار برای شهر برشمرد و گفت: بر همین اساس احداث چند پروژه مجتمع تجاری ، بازارچه غذا ، پارکینگ طبقاتی و بازارچه با مشارکت بخش خصوصی در این شهر در حال ساخت و تکمیل است.

وی تکمیل سوله مدیریت بحران به مساحت پنج هزار و ۳۰۰ متر مربع ، تکمیل سومین ایستگاه آتش نشانی و راه اندازی سرای محله شهدای مدافع حرم را به عنوان دیگر اقدامات شهرداری محمد شهر در ماه های گذشته نام برد.

شهردار محمد شهر گفت : ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی به عنوان خدمات دهی مناسب به شهروندان در دست اقدام است.

محمد شهر در جنوب کرج قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha