چهار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی جوانان راگبی دعوت شدند

کرمانشاه - ایرنا - نایب رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان کرمانشاه گفت: چهار بازیکن از این استان به اردوی آمادگی تیم ملی راگبی جوانان ایران دعوت شدند.

اسما محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این بازیکنان پس از برگزاری رقابت های قهرمانی کشور که اخیرا به میزبانی قم برگزار شد از سوی کادر فنی تیم ملی به اردو دعوت شدند.

وی افزود: این بازیکنان امیرمحمد طهماسبی، آرین میرزایی خوشینانی، محمد مهدی کرمی و رامبد و سروش طیاری هستند که به این اردو که جنبه انتخابی تیم ملی را نیز دارد دعوت شدند.

نایب رئیس هیات انجمن های ورزشی اضافه کرد: اردوی آمادگی تیم ملی هم اکنون در شیراز در حال برگزاری است و ۲ هفته به طول خواهد انجامید.

چهار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی جوانان راگبی دعوت شدند

وی ادامه داد: این اردو برای آمادگی جهت شرکت در رقابت‌های راگبی قهرمانی آسیاست که امسال به میزبانی تایوان برگزار خواهد شد، تکمیل شده است.

محمدی با بیان اینکه کرمانشاه در رشته راگبی به ویژه در بخش بانوان همواره در رده نخست کشور قرار داشته است یادآور شد: تیم راگبی بانوان هم اکنون به دلیل نداشتن زمین چمن مکانی برای تمرین ندارد که امیدواریم با حل این مشکل، تیم بانوان نیز به فعالیت خود ادامه دهد.

به گزارش ایرنا، راگبی سال‌ها به عنوان انجمن و تحت پوشش فدراسیون انجمن‌های ورزشی فعالیت می‌کرد و اخیرا، فدراسیون مستقل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha